AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Er det sånn at alle jenter tenner på at mannen er sterk og kan løfte de lett og "beskytte" de? De jeg har vært med har alle bortsett fra ei vært veldig opptatt av hendene mine og liker å ta å kjenne på de både hendene og underamene. Er det noe som tenner dere eller er det mest en trygghetsfølelse dere føler? Er ganske høy og rundt 100 kilo, og mange tente på at jeg løftet de opp og la de over skuldrene på tull likssom. Syns ikke det gjorde noe og bare gøy å tulle med dama osv, men bare lurer på om dette har med at mange damer liker å bli dominert eller bare den generelle følesen av å bli litt passet på?🙂 Anonymkode: 2aa12...16b
Trolltunge Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Ja jeg liker store og sterke menn. Jeg vet egentlig ikke hvorfor. Det er iallefall ikke for at de skal løfte eller bære meg.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #3 Skrevet 15. mars 2019 5 minutter siden, Trolltunge skrev: Ja jeg liker store og sterke menn. Jeg vet egentlig ikke hvorfor. Det er iallefall ikke for at de skal løfte eller bære meg. Enig, liker Ikke å bli båret. Helt andre ting som er et must! 😁 Anonymkode: 58ca1...768 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #4 Skrevet 15. mars 2019 Min kjæreste har fine arm,- og brystmuskler uten at han trener. Han har rett og slett en vakker, naturlig mannekropp og er sterk, og det tenner jeg veldig på. Om jeg holder rundt armen hans og han strammer bicepsen f.eks når han skrur opp ei flaske, så tenner jeg med en gang. Lar han bære meg og det er hot😘 kan hende vi kliner stående og så løfter han meg opp slik at jeg tar beina rundt han, så bærer han meg til senga.... Anonymkode: de86b...e1d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #5 Skrevet 15. mars 2019 Så damer er som mullah krekar når det kommer til bæring?.....🤔 Anonymkode: e32be...57d
Thyra Skrevet 15. mars 2019 #6 Skrevet 15. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det sånn at alle jenter tenner på at mannen er sterk og kan løfte de lett og "beskytte" de? De jeg har vært med har alle bortsett fra ei vært veldig opptatt av hendene mine og liker å ta å kjenne på de både hendene og underamene. Er det noe som tenner dere eller er det mest en trygghetsfølelse dere føler? Er ganske høy og rundt 100 kilo, og mange tente på at jeg løftet de opp og la de over skuldrene på tull likssom. Syns ikke det gjorde noe og bare gøy å tulle med dama osv, men bare lurer på om dette har med at mange damer liker å bli dominert eller bare den generelle følesen av å bli litt passet på?🙂 Anonymkode: 2aa12...16b Jeg synes menn som er sterke og generelt ser maskuline ut, bredskuldret, hårete, skjeggete eller ubarbert, maskuline ansiktstrekk, er tiltrekkende. Men tenker aldri at de skal beskytte meg. Når alt kommer til alt er det vel ikke så ofte man har behov for en mann som "beskytter" en. Det skjer vel langt oftere at kvinner opplever at deres egen mann er en trussel enn en beskytter.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #7 Skrevet 15. mars 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så damer er som mullah krekar når det kommer til bæring?.....🤔 Anonymkode: e32be...57d Den var stygg! Anonymkode: 58ca1...768
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #8 Skrevet 15. mars 2019 25 minutter siden, AnonymBruker said: Så damer er som mullah krekar når det kommer til bæring?.....🤔 Anonymkode: e32be...57d Anonymkode: fd38f...03a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #9 Skrevet 15. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min kjæreste har fine arm,- og brystmuskler uten at han trener. Han har rett og slett en vakker, naturlig mannekropp og er sterk, og det tenner jeg veldig på. Om jeg holder rundt armen hans og han strammer bicepsen f.eks når han skrur opp ei flaske, så tenner jeg med en gang. Lar han bære meg og det er hot😘 kan hende vi kliner stående og så løfter han meg opp slik at jeg tar beina rundt han, så bærer han meg til senga.... Anonymkode: de86b...e1d Åååhh...... Ikke snakk. Hadde en sånn ex. Akkurat dette lengter jeg tilbake til. Var ikke alltid vi kom oss helt til soverommet, han kunne ta meg oppetter veggen. Han var helt rå på sexen, synd det ikke funket ellers. Anonymkode: 1164d...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå