Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Hahaaaaa jeg ELSKER denne sangen!!

Schi schna schnappi, schnappi schnappi schnappi,

schi schna schnappi, schnappi schnappi schnapp!!

:ler: :ler: :ler: :ler:

Andre som har den surrende i hodet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååneida du er ikke den eneste... jeg har hatt den på hjernen de siste dagene ja. til mange i mitt nærværs fortvilelse!!! kanke si at jeg digger den, men den er limt fast der..

schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp!!! ;)

men jeg lurer litt på teksten da... i en setning der høres det ut som en sier om natten blir jeg nekrofil..... er det bare meg eller??? :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

den er drit dårlig!!!!! æ s j :kvalm:

Gjest Cerise
Skrevet

høø? hvilken sang er dette? tror jeg har gått glipp av noe her ja... :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei den minner meg om hun irriterende dama som jobbet i messtv før og nå jobber på tv2 sitt chatte program, Line Victoria tror jeg hun heter.

Skrevet

Hrmpf. Vi gikk forbi Free Record Shop på Karl Johan i dag, hvor "Schni schna schnappi" runget ut av butikken. Og nå har den satt seg fast på hjernen. :evil:

Gjest Formosiss
Skrevet

Huff nei, noe så monotont og kjedelig. Det gjør det ikke bedre at den er skrevet av en 7-åring; den er like dårlig.

Skrevet

Noe som vet hva teksten i sangen handler om?

Gjest Gjesta
Skrevet

jaa.. det er scnhappi den lille krokodillen, som kom fra en egg fra nilen..også liker den visstnok bite moren sin i halen... også kan jeg egentlig ikke tysk.. :ler: men det er det hvertfall jeg har fått med meg

Skrevet

Den er jo så dårlig.

Skrevet
jaa.. det er scnhappi den lille krokodillen, som kom fra en egg fra nilen..også liker den visstnok bite moren sin i halen... også kan jeg egentlig ikke tysk.. :ler:  men det er det hvertfall jeg har fått med meg

Såpass ja :ler:

Skrevet

Tanteungen min på 8 mnd tar helt fullstendig av når hun hører Schnappi Det er så morsomt å se på! :ler:

Skrevet

Fryktelig irriterende sang. Skjønner ikke helt hvordan den har blitt gitt ut, og til og med blitt en hit her i Norge. Den er jo på tysk! :-? :o :roll:

Skrevet

Typisk kult-sang som man ikke får ut av hodet.. :-?

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Anonymous
Skrevet
Den er jo på tysk!  :-?  :o  :roll:

Da skjønner jeg ikke hvorfor alle disse andre sangene på engelsk har blitt gitt ut, huff a meg! Engelsk a gitt!

Gjest Ninakanin
Skrevet

Da skjønner jeg ikke hvorfor alle disse andre sangene på engelsk har blitt gitt ut, huff a meg! Engelsk a gitt!

:hoho::hoho:

Jeg sier bare:

schni schna schnappiiiiiii!!!

:danse:

Skrevet

Joda... men jeg er ikke så glad i tysk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...