Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger seriøst en make over. Har gått i 5år nå uten å stelle ansiktet mitt. Nærmer meg 30 og ser at jeg må ta grep. Jeg har også en gammeldags måte å sminke meg på. Har arvet mye sminke og driver å tømmer de. 

Så det jeg lurer på er. Hvor begynner jeg ? Jeg vil gjerne få en hudanalyse og gjerne noe laserbehandling grunnet gamle acnearr og blå ringer osv.. vil drepe de gamle hudcellene..

Har dere noen å anbefale meg i Bergen ? Antar at jeg der vil få anbefalinger til kremer, hudrens osv som passer meg.

Så. Vil jeg gjerne gå til en som kan gi meg en make over med sminke tips til min hud. Farger, concealer og high lighter. Hvordan sminke øynene mine nå som de ikke er lik de var når jeg var 17..

Noen som har gjort en slik prosess? Jeg må lære meg å sminke meg på nytt. Men kvir meg til å sitte offentlig hos feks. Kicks for å sminkes der. Kunne tenkt meg noe mer skjermet.

Har dere noen gode råd til meg ? Hva tror dere dette vil komme på ? Hvor kan jeg få god hjelp?

Anonymkode: 8c5f7...cfd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville betalt det det koster å gå til kosmetisk sykepleier. Da kan du feks gå på Haukeland medispa eller akademiklinikken. Vet de har behandlinger fra zo skin (utrolig bra produkter, som VIRKER!) Der kan du samtidig kan få anbefalt produkter. De selger også noe sminke der. 

Anonymkode: 755ee...9aa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne anbefale Frøken Dings!

Anonymkode: fa72c...973

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...