AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Jeg gjorde mange undersøkelser på nettet og fant ut at Agva Kraft skulle være billigst og har nå fått den største strømregningen noensinne. Dette til tross for at jeg har sentralfyring og bruker minimalt med strøm. Jeg har tenkt å bytte. Noen som vet hvem som leverer billigst strøm? Anonymkode: b7cbb...a0d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Jeg har spotpris time for time med noen øre påslag. Da kan jeg slå på vaskemaskin / oppvask på kveld / natt når strømmen blir rimeligere. Men i all hovedsak så er det ikke mye å spare på forskjellige spotavtaler. Det viktigste er å legge om forbruk der du kan og å kutte ned forbruket. Varmekablene mine på badet bruker feks 800 kr mnd, disse legger man sjeldent merke til, mens man slår av lyset for å spare 10 kr i måneden... Kutt forbruket, frys mer, ikke dusj hver dag etc. Anonymkode: 702c0...dd9
TMB Skrevet 15. mars 2019 #4 Skrevet 15. mars 2019 Anbefaler Tibber. De sørger for å til enhver tid ha deg på billigste avtale så du ikke trenger å passe på å bytte selv hele tiden. Meget fin app har de også, og bruker du linken så får du Pulse (Wi-Fi-enhet du plugger inn i strømmåleren din) til 95 kroner (ord 995) så du kan følge med på real-time forbruk for huset og kanskje finne ut hva som trekker mye. Agva er lureri har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå