Gå til innhold

Hjelp?! Blowjob til fyr med stooort utstyr 😅

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble egentlig litt satt ut🙈

Har noen tips til meg til hvordan jeg skal få til dette ordentlig? Får ikke til å ta hele i munnen, og føler stadig jeg skraper borti med tennene fordi den er så bred... 

Muligens et luksusproblem (for meg!) men vil jo at han skal få litt mer ut av det en suging av ytterste deler...

Help please?😬

Anonymkode: bdb63...507

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke plass så er det ikke plass 🙄

Anonymkode: 302e1...147

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Synd du ikke har gebiss du kan ta ut. 

Anonymkode: 9e2a3...911

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan alle menn med penis-komplekser lese. Ikke nødvendigvis en fordel med stor.

Anonymkode: 13ca5...515

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke plass, så er det vel ikke plass. Jeg er ganske sikker på at mannen det er snakk om, er vant til dette. Et og annet kvinnfolk er vel kanskje spesielt "store i kjeften" og kan ha fått det til, men generelt er vi jo ganske like.

Regn med at han er vant til det. Har du spurt?

Anonymkode: b104e...336

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor brei er den, da? 

AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg vært borti. Han likte det ikke, «ble for mye tenner» sa han. Måtte bare la være da.

Anonymkode: e7511...d95

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg vært borti. Han likte det ikke, «ble for mye tenner» sa han. Måtte bare la være da.

Anonymkode: e7511...d95

Ja,  tenner er noe svineri.  Ut med dem! 😯

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjent problem for meg og mine damer dette.

Men prøv gjerne en fuktig glatt hånd som runker kuken, og våt munn og tunge på undersiden av kukhodet/strengen for det er himmelsk godt og ihvertfall mye bedre enn tenner mot følsom hud. (Jeg får lett orgasme slik)

Dette er den største bakdelen med å være godt utrustet synes jeg......hvis du ser bort fra at det er vondt å få den i klem i buksa, sette seg på ballene sine osv...🙄😝😁

DigBick

Anonymkode: d01fc...b1d

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjent problem for meg og mine damer dette.

Men prøv gjerne en fuktig glatt hånd som runker kuken, og våt munn og tunge på undersiden av kukhodet/strengen for det er himmelsk godt og ihvertfall mye bedre enn tenner mot følsom hud. (Jeg får lett orgasme slik)

Dette er den største bakdelen med å være godt utrustet synes jeg......hvis du ser bort fra at det er vondt å få den i klem i buksa, sette seg på ballene sine osv...🙄😝😁

DigBick

Anonymkode: d01fc...b1d

Ja, du har jo god erfaring, etter hva jeg har skjønt.  🙌

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bruk hender og olje da heller.

Anonymkode: cdae5...a10

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk hender og olje da heller.

Anonymkode: cdae5...a10

Eller er den for tjukk å tre seg nedpå også? 

AnonymBruker
Skrevet

Når den er for så stor, slik at du trues med å kveles, da har du møtt en anaconda. Som mann med samme størrelse som KG sin kjendis DigBic, så er tenner en utfordring, og at det klages på vond kjeve. Du trenger ikke prøve å ta livet av deg, vi er fornøyde med at du stimulere hodet og undersiden mens du bruker hendene. Vi vet at når damene selv med begge hender og munn ikke klarer å dekke hele, så gjør hun så godt hun kan. Det er mye bra i et godt forsøk. Lik det du gjør kvinne, og vi vil nyte hvert sekund.

Anonymkode: 9ebb3...9ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker tennene på min mann når jeg suger han, lar de så vidt være inntil. Han digger det! 

Anonymkode: af435...e1b

• Liker 1
Gjest Kariannne
Skrevet

Han jeg treffer nå er også ganske stor og tykk! Kommer borti med tennene, men han sier det ikke er så vondt. Tar den nokså langt inn i munn så tennene skraper mest på skaftet og ikke tuppen, for det må ho gjøre vondt. Ellers er man riiiimelig gåen i kjeven etterpå. Kan du ikke bruke tunga de masse og runke han? Det gjør jeg når jeg ikke klarer ta hele inn mer, har ikke sett han reagere negativt, snarere tvert imot. Kysser, bruker masse tunge og koser med han. Tror menn liker det visuelle ved å se en dame kose med den, så vell som at hun faktisk putter hele i munn og suger ut av nia. Sikkert individuelt, men uansett..

AnonymBruker
Skrevet

Hadde trekt tennene, ikke noe annet å få gjort.

Anonymkode: ddf1e...12c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner til den!

Kjæresten gjennom snart fem år er litt større enn jeg var vant til. Hele "greia" trenger heldigvis ikke være i munnen da det er tuppen som har mest følelser, men det tar ikke mange minuttene før jeg får krampe i kjeven. Det har jeg aldri opplevd med noen andre.

Har dessverre ingen andre råd enn å kun gi BJs når han er sprengkåt og det er en stund siden han har hatt sex sist - da går det mye raskere :P BJ dagen etter vanlig sex er noe jeg prøver å unngå, da kan det ta "evigheter" før han kommer :rolleyes:

Anonymkode: df5df...9f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den er laget for to. Ta med deg en venninne så tar dere en side hver.

Anonymkode: 1282e...c41

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet
1 time siden, Kariannne skrev:

Han jeg treffer nå er også ganske stor og tykk! Kommer borti med tennene, men han sier det ikke er så vondt. Tar den nokså langt inn i munn så tennene skraper mest på skaftet og ikke tuppen, for det må ho gjøre vondt. Ellers er man riiiimelig gåen i kjeven etterpå. Kan du ikke bruke tunga de masse og runke han? Det gjør jeg når jeg ikke klarer ta hele inn mer, har ikke sett han reagere negativt, snarere tvert imot. Kysser, bruker masse tunge og koser med han. Tror menn liker det visuelle ved å se en dame kose med den, så vell som at hun faktisk putter hele i munn og suger ut av nia. Sikkert individuelt, men uansett..

Du ser ut til å ha forstått dette utifra det du beskriver.

Man kan legge leppene halvveis over hodet på pikken og suge også. Trenger ikke hele i munnen hele tiden. Å pirre strengen og undersiden av kukhodet er best. Bruk olje/spytt og gni godt rundt hodet med fingrene mens man runker. Himmelsk!!!

AnonymBruker
Skrevet

Typen min sa til meg at han ikke var så glad i å bli sugd før jeg i det hele tatt hadde fått sjansen til å prøve. Det var fordi alle før meg bare har klaget over vond kjeve samt for mye tenner. 

Jeg fikk etterhvert lov til å prøve meg og ja, det blir litt skraping med de bakerste tennene langs skaftet, men enten så synes han at jeg gjør en så god jobb ellers der nede at det veier opp, eller så liker han at det skrapes litt. Når jeg begynner å få vondt i kjeven går jeg over til enten ballene eller runking, eller begge deler samtidig. Det pleier å være en sikker metode.

Anonymkode: 2160f...145

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...