AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg har en kjempefin samboer som jeg har vært sammen med i litt over ett år. Vi er utrolig like, har god kjemi og alt er veldig bra! Vi har ikke vært så veldig seksuelt utforskende sammen, fordi forholdet er såpass nytt, og for min del er det nok spenning inn bare ligge nær han. Han forøvrig har hintet litt frem til å invitere med en til på soverommet. Han sier han tenner enormt på tanken av meg med en annen mann, mens han er til stedet og evt er med. Jeg må si jeg tenner litt på tanken selv, men har etter han tok det opp følt på en liten usikkerhet rundt hva han faktisk føler for meg. Jeg tenker at det at han vil dele meg med en annen mann er litt rart. De jeg har vært sammen med tidligere har vært veldig sjalu og kunne aldri latt en annen mann røre meg uten at de ville blitt sjalu og sint. Så mitt spørsmål er til dere menn som tenner på at noen andre menn har sex med dama deres eller sammen med dere, føler dere ingen sjalusi? Hva er det som tenner dere ved det? Er det mangel på følelser for dama deres? Jeg har latt tema ligge litt, og ikke turt å spørre han så mye om hva og hvorfor han tenner på det og vil at jeg skal bli med på det. Så til dere menn som praktiserer «hotwife» hva er tenningen ved det og har dere i det hele tatt romantiske følelser for partneren deres? Tenner hun dere? Anonymkode: a952c...216 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 15. mars 2019 #2 Del Skrevet 15. mars 2019 For meg er det å ikke nekte kjæresten seksuelle nytelser, men å la henne være et fritt seksuelt individ. Vi snakker om å prøve ut dette, og for oss ligger det også mye i det å krysse seksuelle grenser sammen. Vi ble sammen i voksen alder og var begg erfarne med tildels mange partnere. Vi kunne skli inn i alderdommen på rutine og tradisjonell nærhet, men for oss er dette et rom vi bygger sammen. Det har absolutt ingenting med utroskap eller mangel på følelser å gjøre. Vi er bare på snakkestadiet, så jeg kan ikke gi erfaringer på sjalusi. Det er en åpenbar risk, men vi mener begge at vår kjærlighet og vår åpenhet eventuelt skal håndtere dette uten store rystelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 15. mars 2019 #3 Del Skrevet 15. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en kjempefin samboer som jeg har vært sammen med i litt over ett år. Vi er utrolig like, har god kjemi og alt er veldig bra! Vi har ikke vært så veldig seksuelt utforskende sammen, fordi forholdet er såpass nytt, og for min del er det nok spenning inn bare ligge nær han. Han forøvrig har hintet litt frem til å invitere med en til på soverommet. Han sier han tenner enormt på tanken av meg med en annen mann, mens han er til stedet og evt er med. Jeg må si jeg tenner litt på tanken selv, men har etter han tok det opp følt på en liten usikkerhet rundt hva han faktisk føler for meg. Jeg tenker at det at han vil dele meg med en annen mann er litt rart. De jeg har vært sammen med tidligere har vært veldig sjalu og kunne aldri latt en annen mann røre meg uten at de ville blitt sjalu og sint. Så mitt spørsmål er til dere menn som tenner på at noen andre menn har sex med dama deres eller sammen med dere, føler dere ingen sjalusi? Hva er det som tenner dere ved det? Er det mangel på følelser for dama deres? Jeg har latt tema ligge litt, og ikke turt å spørre han så mye om hva og hvorfor han tenner på det og vil at jeg skal bli med på det. Så til dere menn som praktiserer «hotwife» hva er tenningen ved det og har dere i det hele tatt romantiske følelser for partneren deres? Tenner hun dere? Anonymkode: a952c...216 Jeg har hatt seksuelt spesielt utforskende forhold med to kvinner. Jeg må si at ingen andre forhold har vært så close og fri fra sjalusi som disse, fordi vi har vært sammen om det. Det har da vært swinging det har vært snakk om, med begge kjønn. Hadde de gått og hatt seg på egen hånd, uten å snakke med meg, ville jeg blitt sjalu, men hvorfor skulle de når vi når som helst kunne ta en kveld sammen og finne noen vi likte? Det å kysse partneren mens hun har sex med noen andre er helt spesielt godt, og man føler seg paradoksalt nok utrolig nær hverandre. Absolutt ingen mangel på følelser for dama, som du nevner. Det stikk motsatte, faktisk.For ikke å snakke om sexen når man kommer hjem, eller dagen etter hvis man er helt utslitt, hehe. Den er god, den. Samme inntrykk har jeg av andre par i miljøet. Forsvinnende lite ødeleggende sjalusi, og et veldig sterkt samhold og hengivenhet seg imellom. Å være utro, altså å ordne seg mot den andres vilje er grusomt, og skal bare ikke skje, men hvis man er klar for å dele litt, så kan det anbefales på det sterkeste. Men vær sikker på at tanken virkelig tenner. Det er slett ikke alle det passer for. Da kan resultatet bli deretter. Vi tok først turen til en swingersklubb og var enige om at vi kun skulle se og føle på stemningen første gang, la det synke litt inn, og så finne ut hva vi skulle gjøre. Vel, helgen etter var vi tilbake, hehe. Vårt forhold og også sexen hjemme steg til uante høyder. Men igjen, vær forberedt og start forsiktig. Ingen gangbang første kvelden😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #4 Del Skrevet 15. mars 2019 Tror jeg foretrekker coldwife. 😁 Anonymkode: 84354...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #5 Del Skrevet 15. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg foretrekker coldwife. 😁 Anonymkode: 84354...fc1 Japp...de er det jo flust av, så det lar seg nok gjøre 👍🏻😁 Anonymkode: db420...8db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #6 Del Skrevet 15. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Japp...de er det jo flust av, så det lar seg nok gjøre 👍🏻😁 Anonymkode: db420...8db Ja, heldigvis! Anonymkode: 84354...fc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #7 Del Skrevet 16. mars 2019 Er selv en som tenner på å se henne bli pult av en annen mann. Og ja jeg er veldig glad i henne, samt at vi har et veldig godt sexliv, så det er ikke der det butter. Vi prøvde det det med en annen mann en gang, han hadde sex med henne på gjesterommet, og jeg må bare innrømme at samtidig som det var deilig å se på, så stakk det pittelitte grann i meg. Men det gjør det bare pirrende, og sexlivet vårt ble bare enda bedre. 😍 Anonymkode: 3cd56...284 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #8 Del Skrevet 16. mars 2019 Ønsker meg en hotman. Anonymkode: 84354...fc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 16. mars 2019 #9 Del Skrevet 16. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ønsker meg en hotman. Anonymkode: 84354...fc1 X var cuckquean tente virkelig på å se Meg knulle andre jenter,...,. og var ikke tung bed i så måte da hun virkelig nøt det og elsket cleane up M@ster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #10 Del Skrevet 16. mars 2019 5 minutter siden, Master1 skrev: X var cuckquean tente virkelig på å se Meg knulle andre jenter,...,. og var ikke tung bed i så måte da hun virkelig nøt det og elsket cleane up M@ster Den var for dyp for meg. Anonymkode: 84354...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #11 Del Skrevet 16. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den var for dyp for meg. Anonymkode: 84354...fc1 "cleane up" å slikke dama rein etter at mannen har sprutet i henne. Anonymkode: 3cd56...284 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #12 Del Skrevet 17. januar 2020 På 15.3.2019 den 11.05, AnonymBruker skrev: Jeg har en kjempefin samboer som jeg har vært sammen med i litt over ett år. Vi er utrolig like, har god kjemi og alt er veldig bra! Vi har ikke vært så veldig seksuelt utforskende sammen, fordi forholdet er såpass nytt, og for min del er det nok spenning inn bare ligge nær han. Han forøvrig har hintet litt frem til å invitere med en til på soverommet. Han sier han tenner enormt på tanken av meg med en annen mann, mens han er til stedet og evt er med. Jeg må si jeg tenner litt på tanken selv, men har etter han tok det opp følt på en liten usikkerhet rundt hva han faktisk føler for meg. Jeg tenker at det at han vil dele meg med en annen mann er litt rart. De jeg har vært sammen med tidligere har vært veldig sjalu og kunne aldri latt en annen mann røre meg uten at de ville blitt sjalu og sint. Så mitt spørsmål er til dere menn som tenner på at noen andre menn har sex med dama deres eller sammen med dere, føler dere ingen sjalusi? Hva er det som tenner dere ved det? Er det mangel på følelser for dama deres? Jeg har latt tema ligge litt, og ikke turt å spørre han så mye om hva og hvorfor han tenner på det og vil at jeg skal bli med på det. Så til dere menn som praktiserer «hotwife» hva er tenningen ved det og har dere i det hele tatt romantiske følelser for partneren deres? Tenner hun dere? Anonymkode: a952c...216 Jeg har ikke erfaring med det, men det tenner utrolig. Det er tanken på å se henne virkelig nyte sin seksualitet, som er den store drivkraften. Det mangler nok ikke følelser eller tenning nei. Heller motsatt. Det jeg synes er merkelig er at det er menn som i de aller fleste tilfellene er pådriverne, men kvinnene vegrer seg. Det er mye merkeligere. Anonymkode: 85f57...c84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #13 Del Skrevet 17. januar 2020 På 16.3.2019 den 19.40, AnonymBruker skrev: "cleane up" å slikke dama rein etter at mannen har sprutet i henne. Anonymkode: 3cd56...284 Sykdommer er ikke så nøye ? Å hvem heterofil mann vil slikke i seg sæden til en annen mann? Mye spes folk her. Anonymkode: 62597...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #14 Del Skrevet 17. januar 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke erfaring med det, men det tenner utrolig. Det er tanken på å se henne virkelig nyte sin seksualitet, som er den store drivkraften. Det mangler nok ikke følelser eller tenning nei. Heller motsatt. Det jeg synes er merkelig er at det er menn som i de aller fleste tilfellene er pådriverne, men kvinnene vegrer seg. Det er mye merkeligere. Anonymkode: 85f57...c84 Ja, det er helt utrolig rart at kona ikke ønsker å bli pult av andre random mannfolk mens mannen hun er (var ) glad i sitter å ser på 🙄 før han så ønsker å slikke i seg spermen til mannen. Damer nå til dags as, de er så sære ja 🙄 Anonymkode: 62597...26f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 17. januar 2020 #15 Del Skrevet 17. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er helt utrolig rart at kona ikke ønsker å bli pult av andre random mannfolk mens mannen hun er (var ) glad i sitter å ser på 🙄 før han så ønsker å slikke i seg spermen til mannen. Damer nå til dags as, de er så sære ja 🙄 Anonymkode: 62597...26f Helt enig. Skjønner ikke at hun ikke vil glede mannen ved å innfri en slik fantasi. Spesielt dersom det er snakk om et forhold over mange år, si 10+. En fantasi som vil gi henne en fantastisk seksuell opplevelse, en opplevelse en fast partner ikke lenger er i stand til å gi henne. En opplevelse som vil gi både han, og henne, en enorm boost seksuelt, som de kan nyte godt av i lang tid. Basert på de som har erfaring, ikke meg dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #16 Del Skrevet 19. juli 2020 På 17.1.2020 den 20.31, Paramount skrev: en opplevelse en fast partner ikke lenger er i stand til å gi henne Hvorfor ikke? Anonymkode: bf887...156 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2020 #17 Del Skrevet 19. juli 2020 Hva er det når man ikke bryr seg om kona puler noen andre? Anonymkode: 8da4d...b5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå