AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Del Skrevet 15. mars 2019 Min faller alltid ut når jeg skal tisse. Og ja, jeg har den i riktig hull 😅 Anonymkode: 0170f...d4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #2 Del Skrevet 15. mars 2019 Ja, noen ganger hvis det ikke er så lenge siden jeg byttet tampong. Har du stor nok tampong da? Anonymkode: 9d73d...35c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 15. mars 2019 #3 Del Skrevet 15. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min faller alltid ut når jeg skal tisse. Og ja, jeg har den i riktig hull 😅 Anonymkode: 0170f...d4a Da bruker du feil størrelse. En tampong skal ikke "falle" ut når man går på do. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #4 Del Skrevet 15. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, noen ganger hvis det ikke er så lenge siden jeg byttet tampong. Har du stor nok tampong da? Anonymkode: 9d73d...35c Tror da det😅 "Søler" aldri og den sitter godt på plass Anonymkode: 0170f...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #5 Del Skrevet 15. mars 2019 Jepp, driter også. Anonymkode: 547f3...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #6 Del Skrevet 15. mars 2019 Nope, det går ikke. Vil ikke tisse gjennom den. Anonymkode: ea87b...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #7 Del Skrevet 15. mars 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nope, det går ikke. Vil ikke tisse gjennom den. Anonymkode: ea87b...91f ...du tisser jo ikke gjennom den. Hvis ikke du troller må du kikke litt på anatomi Ja, jeg gjør det. Den faller ikke ut. Anonymkode: a62aa...7c0 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocchhaa Skrevet 15. mars 2019 #8 Del Skrevet 15. mars 2019 Ja, hvis jeg skulle byttet tampong hver gang jeg gikk på do for å tisse, så hadde hele fitta tørket ut, og det er ikke bra, eller noe godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #9 Del Skrevet 15. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ...du tisser jo ikke gjennom den. Hvis ikke du troller må du kikke litt på anatomi Ja, jeg gjør det. Den faller ikke ut. Anonymkode: a62aa...7c0 Og igjen er vi tilbake på den samme diskusjonen hvor folk skal latterliggjøre en helt normal anatomisk variant. Jeg tror DU skal lese litt anatomi, jeg. Så kan jeg og mange andre fortsette å ha urinrørsåpningen vår der den er plassert fra naturens side imens. Anonymkode: ea87b...91f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #10 Del Skrevet 15. mars 2019 Lenge siden jeg har brukt tampong, men om jeg tok den ut eller tisset med den inne, avhang av hvor lenge siden sist det var jeg hadde byttet den. Var den relativt ny, og derfor litt tørr å dra ut, lot jeg den sitte. Holdt bare tråden vekk fra urinstrålen, prøvde å lene meg litt fremover når jeg tisset, sånn at strålen gikk fremover og vekk fra tråden. Andre ganger byttet jeg den samtidig med at jeg var på do, og da dro jeg den ut før jeg tisset. Anonymkode: b10ed...dbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocchhaa Skrevet 15. mars 2019 #11 Del Skrevet 15. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Og igjen er vi tilbake på den samme diskusjonen hvor folk skal latterliggjøre en helt normal anatomisk variant. Jeg tror DU skal lese litt anatomi, jeg. Så kan jeg og mange andre fortsette å ha urinrørsåpningen vår der den er plassert fra naturens side imens. Anonymkode: ea87b...91f Hæ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #12 Del Skrevet 15. mars 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min faller alltid ut når jeg skal tisse. Og ja, jeg har den i riktig hull 😅 Anonymkode: 0170f...d4a Da har du feil størrelse. Jeg har aldri opplevd at tampongen faller ut. Den må dras ut med makt. Har heller aldri hørt noen venninner nevne noe om at tamponger har falt ut. Anonymkode: b10ed...dbf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #13 Del Skrevet 15. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og igjen er vi tilbake på den samme diskusjonen hvor folk skal latterliggjøre en helt normal anatomisk variant. Jeg tror DU skal lese litt anatomi, jeg. Så kan jeg og mange andre fortsette å ha urinrørsåpningen vår der den er plassert fra naturens side imens. Anonymkode: ea87b...91f Tviler på at du finner en eneste kvinne i verden som har urinrørsåpningen plassert et sted på de innerste centimetrene lengst inne i skjeden, og det er jo der tampongen skal befinne seg om den er riktig plassert. Anonymkode: 131c5...8a7 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #14 Del Skrevet 15. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og igjen er vi tilbake på den samme diskusjonen hvor folk skal latterliggjøre en helt normal anatomisk variant. Jeg tror DU skal lese litt anatomi, jeg. Så kan jeg og mange andre fortsette å ha urinrørsåpningen vår der den er plassert fra naturens side imens. Anonymkode: ea87b...91f Jeg har også urinrørsåpningen i vagina, men tampongen sitter mye lengre opp. Jeg er ikke den du siterte, men synes ikke det var latterliggjøring. Anonymkode: 6dedf...bde 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #15 Del Skrevet 15. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tviler på at du finner en eneste kvinne i verden som har urinrørsåpningen plassert et sted på de innerste centimetrene lengst inne i skjeden, og det er jo der tampongen skal befinne seg om den er riktig plassert. Anonymkode: 131c5...8a7 Jeg antar jeg er mann, jeg da. Anonymkode: ea87b...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #16 Del Skrevet 15. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og igjen er vi tilbake på den samme diskusjonen hvor folk skal latterliggjøre en helt normal anatomisk variant. Jeg tror DU skal lese litt anatomi, jeg. Så kan jeg og mange andre fortsette å ha urinrørsåpningen vår der den er plassert fra naturens side imens. Anonymkode: ea87b...91f What? Anonymkode: bcec4...6ea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #17 Del Skrevet 15. mars 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min faller alltid ut når jeg skal tisse. Og ja, jeg har den i riktig hull 😅 Anonymkode: 0170f...d4a Da bruker du for liten tampong eller den er full av blod slik at den sklir godt, og da er det vel like greit å bytte? Riktig hull... Ja, vi så vel ikke akkurat for oss at du hadde puttet den opp i endetarmen... Anonymkode: 131c5...8a7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #18 Del Skrevet 15. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også urinrørsåpningen i vagina, Anonymkode: 6dedf...bde 🤔 Anonymkode: 518c6...347 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #19 Del Skrevet 15. mars 2019 Tar ikke tampongen så langt inn, så jeg får urin på den om jeg ikke tar den ut. Nå må jeg ikke på do oftere enn jeg skifter tampong, så det går greit.. Anonymkode: 33a00...81e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #20 Del Skrevet 15. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar ikke tampongen så langt inn, så jeg får urin på den om jeg ikke tar den ut. Nå må jeg ikke på do oftere enn jeg skifter tampong, så det går greit.. Anonymkode: 33a00...81e What? Stikker den ut mellom kjønsleppene da? Anonymkode: bcec4...6ea 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå