AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Jeg leier leilighet, husverten har ansatt en polakk som skal skifte kledning på huset i tillegg til og skifte alle vinduene. Problemet er at denne fyren bare går rett inn inngangsdøra mi uten og banke på! Går jeg ut mens han holder på ute sier jeg hei/god morgen da kikker han som oftest bare dumt på meg eller ikke gidder og respondere i det hele tatt. Er det jeg som overreagerer her eller er dette normal oppførsel for byggningsarbeidere?? Anonymkode: 0facb...504
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Det er ikke normalt å bare valse inn hos folk, med mindre de driver å pusser opp inne da, da kan de ikke stå å vente på at man skal åpne for dem bare de skal ut å hente en hammer liksom. Anonymkode: 6ebe1...261
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #3 Skrevet 15. mars 2019 Du skal vel ha beskjed noen dager før hvis det skal gjøres noe med vinduene i leiligheten. Arbeideren trenger vel ikke å komme inn hos deg før det trengs. Vil tro huseier også ville følt det ubehagelig hvis noen gjorde det samme hos dem. Evt lås døra å gi beskjed til utleier at du synes det er ubehagelig å ønsker dato for når ting skal skje i leiligheten Anonymkode: 50a3a...908
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #4 Skrevet 15. mars 2019 Han har holdt på ute i en ukes tid, i dag gikk han bare rett inn i gangen og begynte og styre med et av vinduene, oppdaget at han plutselig sto i gangen da jeg var på vei inn til badet.. Anonymkode: 0facb...504
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå