AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Jeg leier leilighet, husverten har ansatt en polakk som skal skifte kledning på huset i tillegg til og skifte alle vinduene. Problemet er at denne fyren bare går rett inn inngangsdøra mi uten og banke på! Går jeg ut mens han holder på ute sier jeg hei/god morgen da kikker han som oftest bare dumt på meg eller ikke gidder og respondere i det hele tatt. Er det jeg som overreagerer her eller er dette normal oppførsel for byggningsarbeidere?? Anonymkode: 427d1...edb
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Han kan vel for det første ikke norsk.. Anonymkode: b520e...19f 1
Mis(s)Understood Skrevet 15. mars 2019 #3 Skrevet 15. mars 2019 Har du prøvd å enten låse døra eller snakke til ham på engelsk? 3
Gjest Lily_88 Skrevet 15. mars 2019 #4 Skrevet 15. mars 2019 Bruk Google translate. Funker fjell når man kan snakke rett på telefonen, og google dama snakker til det språket som skal oversettes til.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #5 Skrevet 15. mars 2019 De gangene vi har hatt arbeidere i huset er de svært ydmyke og hyggelige. Sist uke var det f.eks en flislegger her for å fikse en skade på badet vårt. Han snakket dårlig engelsk, og ikke norsk. Jeg var hjemme og satt i stua. Åpnet døra da han ringte på, og viste han veien opp til badet. Han gikk ut og inn flere ganger for å hente verktøy etc, og kakket på døra hver eneste gang før han åpnet. Gikk deretter rolig opp trappa og smilte høfflig mot meg i sofaen før han gikk til badet. Alle arbeiderne vi har hatt har oppført seg slik. Har kjøpt nytt hus som har hatt litt småtteri å fikse på i ettertid. Jeg har sagt at de kan bare ta seg vann (kopper i skapet etc), men de gjør det aldri Han ene satt å spiste lunsj i bilen sin utenfor hver eneste dag han holdt på her. Jeg sa at han bare kunne spise inne, men han takket ydmykt nei. Anonymkode: c8678...ae0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå