Bewolf Skrevet 15. mars 2019 #1 Skrevet 15. mars 2019 Noen her inne som er fast leser av bladet Familie og barn? Er det noe interessant lesestoff? Lurer på om det er verdt å kjøpe abonnement på bladet eller ikke.
Gjest wildfig Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Interessant dersom du har småbarn i alderen 0-5 🙂
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #3 Skrevet 15. mars 2019 Interessant for noen. Jeg syntes bladet var fullt av artikler om «selvfølgeligheter» (for meg) og ga ingen informasjon som jeg ikke ellers kunne finne på internett. Anonymkode: 74ec0...ded 1
Bewolf Skrevet 15. mars 2019 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2019 Jeg får en nyfødt i hus om noen dager, har ingen erfaring med babyer og den første tiden. Men som du sier finner man vel det meste på nett, så kan vel hende bladet blir skummet halvveis igjennom og lagt i en skuff bare. 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessant for noen. Jeg syntes bladet var fullt av artikler om «selvfølgeligheter» (for meg) og ga ingen informasjon som jeg ikke ellers kunne finne på internett. Anonymkode: 74ec0...ded
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #5 Skrevet 15. mars 2019 Abonnerte på det i noen år mens de to minste var små. Men syns mye ble på repeat etterhvert. Og ja man finner det meste på nett. Tror ikke bladet vil lære deg sp mye om nyfødt og den første tiden. Ikke var det så mye tid til å sette seg ned med et blad heller. Tidligere fikk man et blad som het Bam, jeg fikk det som abonnement, men ikke sikker på om det var gjennom foreldre og barn. Man kunne også få det på helsestasjonene, der var litt mer matnyttig stoff der. Du får sikkert også en bok om spedbarnstiden på barsel, evt på helsestasjonen. Anonymkode: 0c54b...c13
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #6 Skrevet 15. mars 2019 3 minutter siden, Bewolf skrev: Jeg får en nyfødt i hus om noen dager, har ingen erfaring med babyer og den første tiden. Men som du sier finner man vel det meste på nett, så kan vel hende bladet blir skummet halvveis igjennom og lagt i en skuff bare. Den informasjonen finner du andre steder, også ved å snakke med dem som har hatt baby før deg. Det står ingenting revolusjonerende eller nyskapende i det bladet. Helt greit som tidtrøyte, men ble lagt i en hylle, for min del. Lykke til med baby! ❤️ Jeg hadde ingen erfaring med babyer da min ble født for 18 år siden. Søkte på nettet (flere kilder, og helst offisielle, engelskspråklige kilder) dersom jeg lurte på noe. Noe kunne jeg diskutere/spørre eldre mødre om (mor/svigermor/tante/venninne) for å få tips eller råd om. Etterhvert så er det du som kjenner barnet ditt best, og råd og tips og meninger vil du få av andre uten at du har bedt om dem. Stol på magefølelsen din, og gjør det du tenker er best for ditt barn. Anonymkode: 74ec0...ded
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #7 Skrevet 15. mars 2019 Nei, jeg synes egentlig ikke det... Anonymkode: 684a0...7f7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #8 Skrevet 15. mars 2019 Av de mammabladene jeg har lest, synes jeg dette har vært det beste og mest gjennomarbeidede. God kvalitet på reportasjer og variert stoff. Så jeg koste meg med bladet i flere år. Etterhvert opplevdes det naturlig nok ikke like relevant lenger, for det er nok primært førskolebarns foreldre som er målgruppen. Men absolutt en koselig tidtrøyte i småbarnsperioden, synes jeg Anonymkode: 3e4d9...245 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #9 Skrevet 15. mars 2019 Har ikke fått tid til å lese de 3 siste bladene, fikk barn nr 2 i sommer 😅 dette minnet meg på at jeg burde avslutte abonnementet! Fine blad, men som nevnt over står det liksom ikke noe nytt eller spesielt interessant der som jeg ikke visste fra før. Har likt testene og matoppskriftene, men igjen er jo dette noe man kan finne på nettet også. Anonymkode: f2e76...a3d
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 15. mars 2019 #10 Skrevet 15. mars 2019 Jeg synes det definitivt er det beste i sin kategori. God kvalitet på reportasjene. Kan ikke si jeg lært noe nytt av å lese det, hadde det mest som underholdning, men de hadde noen tester av barneklær/utstyr som var nyttige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå