Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bukseløs
Skrevet

Personalet i butikken klarte å innbille meg at jeg så fantastisk ut i buksa jeg prøvde. Jeg syns jo at buksa var kjempekul, men ble liksom ikke helt fornøyd med den på meg. Uansett.., kjøpte den, kom hjem og var like usikker, men fjernet merkelappene. Da først innså jeg at jeg aldri kunne vise meg ute i den :o Prøvde å "gå den inn" innenfor husets vegger en kveld, men gremtes hver gang jeg snek meg forbi speilet. Gremmes ikke mindre når jeg ser den ligger der, ubrukelig og til 1500 kroner!!!! :oops:

Hva i all verdens navn kan jeg gjøre med den? Gi den bort kanskje ja, men.. Selge den?? Har ingen refaring med ebay eller sånt. Buksa er kul, nyeste fra Diesel. Men passer bare ikke min fasong.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, du kan jo alltids ta bilde av den og legge den ut på nett til salg. Du kan jo også prøve markedsplassen her inne.

Skrevet

Du kan bytte den selvom du har fjernet merkelappene. Er det den nye, slitte rame buksa du har kjøpt?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvordan kan man kjøpe en bukse til 1500 kr, som man igjen IKKE er helt fornøyd med? :o

Skrevet

Du har fjernet merkelappene, men kastet du dem? Har du kvitteringen? Om du ikke har noe så kan du reddes med å ta ut en kvittering i banken på akkurat det kjøpet, så lenge du ikke kjøpte noe annet i tillegg. Noen butikker godtar disse kvitteringene fordi de ser datoen og summen på den. Stemmer summen overens med prisen på buksa så..ja du skjønner!

Du får gjerne ikke ny pris om du selger åpent på nett, men kanskje en venninne vil kjøpe den av deg?

Har gjort impulskjøp selv, men når det gjelder dyre ting så lønner det seg å prøve klærne den ene dagen og heller legge det av å kjøpe det neste dag. Da kan det hende du ser klærne mer "riktig" siden du har fått det litt på avstand! Det er iallefall sånn jeg gjør det med dyre ting..!

Gjest Anonymous
Skrevet

Legg den ut for salg på qxl:). Der har mange av mine mislykkede kjøp fått ny eier:)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har innført en regel hjemme... Når jeg kjøper nye klær, lar jeg lappen henge så lenge så mulig (har glemt å ta den av når jeg har gått ut også, ja...) For det er ikke sjeldent at jeg har angret på noe noen dager senere, etter at plagget har ligget og modnet litt... Klok av skade altså :)

Men det som er mest irriterende, er alle de buksene som har viet seg ut etter en halv dags bruk, de satt så pent som nye (eller når de er nyvasket), men sagger og er formløse etter 1 time...

Prøver å gjennomskue kvaliteten på stoffet i butikken, men jeg fatter ikke at sånt stoff lages engang. Litt vide linbukser feks, blir jo en formløs masse! *argh* Og buksestoff som ikke vider seg ut i det hjele tatt, er ofte så glinsete og syntetisk (h&m) at det er helt utrolig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...