Gå til innhold

Hva tror du er sjansen for at noen du kjenner er på kg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?? Jeg kan mistenke enkelte det ville vært typisk for men det er jo ikke sikkert. Mamma er IKKE her, hun vet jeg er her og synes forum virker som noe dritt, at folk bare tråkker på hverandre når jeg sier ting jeg leser her 😛 tante er neppe her og heller ikke kusina og fetterne mine. Men tror kanskje at dama til ene onkelen min kan være her, for hun er slik som snakker og diskuterer absolutt hele tiden. 

Anonymkode: 09bc3...b6f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri gjenkjent noen her.  Men det finnes sikkert folk her som jeg kjenner eller vet hvem er. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke om noen, men sannsynligheten er stor for at noen jeg kjenner godt er her

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet om en i nær relasjon som er medlem her

• Liker 1
Skrevet

Har noen bekjente jeg vet er her inne en del, og om de sporer opp og leser alle svarene og innleggene mine her kjenner de meg nok igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg aner ikke om jeg kjenner noen her.

Anonymkode: 2f170...b44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Svært sannsynlig, da familie og venner vet at jeg leser tråder på kvinneguiden. Men har ikke spurt om de er her for det behøver jeg ikke å vite. Skriver alltid som ab og forandrer enkelte detaljer så det skal mye til for at noen skal kjenne igjen akkurat meg ut fra det jeg skriver.

Anonymkode: f5315...52f

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Aldri kjent noen her. Har vært på KG treff også. Kjente ingen av dem heller. Håper jeg ikke kjenner noen, det er jo ikke et sted man vil kjenne eller bli gjenkjent, for min del.

AnonymBruker
Skrevet

Har kjent igjen to stykker her inne. Den ene var ei jeg bodde med i studietiden. Den andre var ei som var med i samme studentforening.

Skremmende hvor lett det kan være.

Anonymkode: 0d65a...2e0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet helt sikkert at to stk er her, de har røpet seg for meg så når jeg skriver her så om jeg ikke fortelle de om saken.

Anonymkode: fcf4b...1a0

Skrevet

Sjansen er stor for at det er noen jeg kjenner her, men jeg har ikke lagt merke til noen spesielle. Det er heller ingen som har sagt noe om at de gjenkjenner meg, verken her inne eller irl. 

AnonymBruker
Skrevet

Foruten om de to venninnene jeg har som stammer herfra, så er det nok ingen fra min familie eller venner som er her på KG. Jeg skriver stort sett bare som AB og endrer viktige detaljer, så skal vel litt til før noen kjenner igjen meg. Jeg kjente dog igjen en tidligere mobber, ba om råd ifht en jobbhendelse hvor jeg kjenner til historien fra den andre personen som var involvert sitt perspektiv. Ikke noe jeg ikke visste fra før altså.

Anonymkode: da9e9...d46

Gjest Krampus
Skrevet

Statistisk sett så er det nok en selvfølge at jeg kjenner noen som er på Kg. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, batcat skrev:

Statistisk sett så er det nok en selvfølge at jeg kjenner noen som er på Kg. 

Det er vel ikke SÅ mange medlemmer her på Kvinneguiden?                     

Anonymkode: fff90...718

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er vel ikke SÅ mange medlemmer her på Kvinneguiden?                     

Pr idag er det: 100314
Total Members

Anonymkode: 04ba7...8e2

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pr idag er det: 100314
Total Members

Anonymkode: 04ba7...8e2

Av en befolkning på flere millioner mennesker...                               

:cowboy:

AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo hende, men jeg har ikke gjenkjent noen og ingen har gjenkjent meg heller. Jeg bryr meg ikke så veldig og har ikke skrevet noen personlige ting som folk kunne reagert på.

Det hadde vært kjipt om jeg hadde hengt ut noen eller skrevet om noe og folk hadde koblet det opp mot brukeren min, men det har jeg ikke gjort.

Anonymkode: a4e00...569

Skrevet

ekstremt stor, siden jeg jobbet med vedkommende tidligere.. :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...