Gå til innhold

De lager intriger, hersketeknikker og bråk når jeg kommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er en mødregjeng som møtes av og til. Sammenkomstene er som regel veldig koselige, hvor alle sosialiserer seg med hverandre. Men det er en liten gjeng jeg sliter med. De vender og vrir på det jeg sier og bruker hersketeknikker. Går jeg unna så kan spesielt en av dem komme etter meg, for å forsøke å påpeke feil jeg gjør med barna. Vanlige ting jeg gjør som andre, blir vridd og blåst opp til noe ille.. De tar meg særlig når jeg må ta med barna alene, mens dem selv har med seg sine menn for hjelp til sine barn.

Må poengtere om at heg kommer godt overens med stort sett alle. Untatt denne lille gjengen. De er passiv aggressive og bruker blikk og hersketeknikker mot meg. Rett og slett veldig ubehagelige å være rundt, og desverre vanskelig å riste av seg.. Lurer bare på hvorfor de er så opptatte av å lage ubehagelig stemning rundt meg :/ 

Anonymkode: 506b5...240

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Konfronter de forran alle og spør rett ut hva problemet er. Ta det opp i fellesskap, det hadde jeg gjort.

Anonymkode: 51d1d...08b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Konfronter de forran alle og spør rett ut hva problemet er. Ta det opp i fellesskap, det hadde jeg gjort.

Anonymkode: 51d1d...08b

Det er vel det de ønsker å oppnå. At jeg skal føle meg presset opp i et hjørne og reagere foran alle. Tror ikke det nytter å snakke til dem dessverre. 

Det som er så rart er at de later til å være ute etter meg. De prøver å få meg til å framstå både dum og dårlig som forelder.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi er en mødregjeng som møtes av og til. Sammenkomstene er som regel veldig koselige, hvor alle sosialiserer seg med hverandre. Men det er en liten gjeng jeg sliter med. De vender og vrir på det jeg sier og bruker hersketeknikker. Går jeg unna så kan spesielt en av dem komme etter meg, for å forsøke å påpeke feil jeg gjør med barna. Vanlige ting jeg gjør som andre, blir vridd og blåst opp til noe ille.. De tar meg særlig når jeg må ta med barna alene, mens dem selv har med seg sine menn for hjelp til sine barn.

Må poengtere om at heg kommer godt overens med stort sett alle. Untatt denne lille gjengen. De er passiv aggressive og bruker blikk og hersketeknikker mot meg. Rett og slett veldig ubehagelige å være rundt, og desverre vanskelig å riste av seg.. Lurer bare på hvorfor de er så opptatte av å lage ubehagelig stemning rundt meg 😕

Dette forstod jeg ikke, hvorfor bruker du tid på disse menneskene som trykker deg ned? Du må jo komme deg unna så fort som mulig.

Anonymkode: 89b52...83c

AnonymBruker
Skrevet

Du kategoriserer oppførselen til disse damene som "hersketeknikk", "intrigemaking", men du gir jo ingen eksempler, så det er vanselig å gi råd når du er så vag.

Anonymkode: c53cd...a9a

AnonymBruker
Skrevet

🎢

Anonymkode: 83afe...3c7

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kategoriserer oppførselen til disse damene som "hersketeknikk", "intrigemaking", men du gir jo ingen eksempler, så det er vanselig å gi råd når du er så vag.

Anonymkode: c53cd...a9a

DU STORE ALPAKKA

Anonymkode: 83afe...3c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du kanskje høres litt "paranoid" ut her. Hvilken rolle spiller det om du kommer alene, pg hvem er det som alltid har med mannen på treff? I tillegg - hva sier/gjør de konkret som gjør at du tror de "er etter akkurat deg"? Gjør du noe som skiller seg ut?? 

Anonymkode: cc417...ac1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...