AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #1 Skrevet 14. mars 2019 Har Jif mopp system, men selve microfibermoppen begynner å bli slitt. Jif sine egne er ganske dyre, og jeg har sett rundt på europris osv der de selger ganske rimelige. Hva er din favoritt microfibermopp? Mener altså med borrelåsfeste🙂 Anonymkode: 3f648...d39
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #2 Skrevet 15. mars 2019 Jeg har mopper fra Nille, synes det er gode og attpåtil på tilbud nå. Anonymkode: 50b77...91d 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2019 #3 Skrevet 16. mars 2019 På 14.3.2019 den 22.17, AnonymBruker skrev: Har Jif mopp system, men selve microfibermoppen begynner å bli slitt. Jif sine egne er ganske dyre, og jeg har sett rundt på europris osv der de selger ganske rimelige. Hva er din favoritt microfibermopp? Mener altså med borrelåsfeste🙂 Anonymkode: 3f648...d39 På blackfriday solgte de Jif mopper til kr. 50 på Europris. Da hamstret vi. Ellers er Rusta sine billigest og best. Samme selges på Jula med der er prisen høyere for samme produkt. Anonymkode: ba32a...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå