AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #1 Del Skrevet 14. mars 2019 Er de ok? Jeg husker det var en reportasje om de på TV2 Hjelper deg i høst der flere ikke fikk møblene sine. Nå har jeg sett et vitrineskap jeg liker godt men er usikker på om det er trygt å bestille fra Trademax, og også om kvaliteten er ok. Anonymkode: b5360...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 14. mars 2019 #2 Del Skrevet 14. mars 2019 Ønsker også å høre erfaringer om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #3 Del Skrevet 14. mars 2019 Jeg har ikke erfaring med firmaet, og kommer ikke til å få det heller. En av de vanlige testene for å sjekke seriøsitet, er å se om firmaet har en fysisk adresse. Trademax oppgir kun en postboksadresse i Sverige. Anonymkode: 94bee...5eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. mars 2019 #4 Del Skrevet 14. mars 2019 Nå er det noen år siden jeg bestilte en seng derfra, men basert på den servicen, er det ikke en butikk jeg vil anbefale. Nå finnes det jo forskjellige definisjoner på ting, men vi bestilte det som skulle være en kontinentalseng. Jeg er vant til at det er rammemadrass, vendbar madrass og overmadrass. Vi fikk en ramme og en madrass som så veldig spinkel ut. Det sto at de hadde mange senger på lager da vi bestilte den uken før jul. I starten av januar fikk vi gavlen, og i midten av mars kom resten av sengen. Da vi kontaktet kundeservice og lurte på både om det var rett seng vi hadde fått, og ikke minst klaget på leveringstiden uten noen som helst oppdateringer underveis, kunne hun på kundeservice svare "øøøh, vet ikke" på samtlige spørsmål. Vi valgte å angre kjøpet med en gang, men måtte allikevel krangle med de om å få benyttet angreretten, enda produktet og emballasjen var i samme stand som da vi fikk det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. mars 2019 #5 Del Skrevet 14. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke erfaring med firmaet, og kommer ikke til å få det heller. En av de vanlige testene for å sjekke seriøsitet, er å se om firmaet har en fysisk adresse. Trademax oppgir kun en postboksadresse i Sverige. Anonymkode: 94bee...5eb De har fysisk butikk i Sverige, ikke at det hjelper for norske kunder 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #6 Del Skrevet 14. mars 2019 Åja, herregud. Jeg fikk ikke møblene mine til avtalt tid, jeg avbestilte de da. Jeg fikk etterpå regning, som jeg klaget på. Da kom deler av møblene jeg hadde avbestilt, og jeg fikk da purring på regningen. Jeg sa i fra om at de måtte hente møblene, det tok 2 måneder. Jeg fikk etter det flere purringer, og det var masse mailing fram og tilbake og de sa hver gang at de skulle ordne opp. Til slutt fikk jeg inkassovarsel, da ble jeg skikkelig sint og etter det hørte jeg ikke noe på et år. Da fikk jeg mail om retur av resten av møblene som jeg ikke fikk levert. Har ikke hørt noe nå på 1,5 år, men tør ikke slette mailene enda for å ha bevis i tilfelle de finner på noe tull igjen og det sier det meste om hva jeg synes om dem. Anonymkode: b6be6...907 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 15. mars 2019 #7 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg bestilte en tv-benk derfra for et par år siden. Hadde ingen problemer med levering og kvaliteten var som forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 15. mars 2019 #8 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg kjøpte ett Kelvin garderobeskap fra Trademax. Helt Ok Skeidar/Jula-kvalitet, men håndtaket var av plastikk. Det gikk ikke fram av bilde eller annonse. Jeg løste det , siden ei venninne av meg hadde spart på sine metallhåndtak som hun skiftet ut på sin kjøkkeninnredning. Handel og levering gikk etter planen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #9 Del Skrevet 15. mars 2019 Bestilt mye derfra. Aldri hatt problemer. Bra kvalitet, leveres som avtalt Anonymkode: 14114...856 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15. mars 2019 #10 Del Skrevet 15. mars 2019 Jeg har bestilt derfra to ganger. Noen hvite møbler til stua. Gikk helt greit. Litt lang leveringstid, men fikk det jeg hadde bestilt, i en kvalitet som forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #11 Del Skrevet 15. mars 2019 Bestillt 2 ganger derifra, veldig fornøyd 😊 Rask levering og god kvalitet. Anonymkode: 9dee9...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zireael Skrevet 15. mars 2019 #12 Del Skrevet 15. mars 2019 Vi bestilte en skjenk derfra for en tid tilbake siden. Mener å huske at det tok ganske lang tid, men ellers fikk vi møbelet uten større problemer. Hovedgrunnen til at vi nok ikke kommer til å bestille derfra igjen er at vi betalte ekstra for 'innbæringshjelp' - vi håpet da at det kom to personer som bar inn for oss, men det betyr bare at du må bære selv med hjelp fra sjåføren. Vi er heldige som ikke er uføre, men de har tydeligvis ikke noe alternativ for dem som ikke kan eller vil bære tunge ting selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #13 Del Skrevet 15. mars 2019 Ja! Vi bestilte en sofa der for 4 år siden, som vi fortsatt har. Leveringstiden var litt lang mener jeg å huske, men sofaen var stor, billig og helt super! Anonymkode: 95fae...35f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dittogdatt Skrevet 3. februar 2020 #14 Del Skrevet 3. februar 2020 Hiver meg på her. Har bestilt varer to ganger fra Trademax (Servant m/skap og Modul-sofa) og det har blitt rot hver gang. Første gang løste det seg greit, men tok relativt lang tid. Andre gang gikk det ikke like bra. Fikk levert sofaen med en rekke skader fra pakking og transport - så nesten ut som B-vare. Dette løste seg etter mye frem og tilbake med avslag i pris. Til info: Sofaen koster 20 000,- men ble kjøpt på tilbud til 17.500,- Etter første klage fikk vi 3 000,- i avslag, totalpris 14.500,- Så etter 3 uker løsnet en serpentinfjær under den ene modulen og flere var på vei ut. Vi tok kontakt med "kundeservice" igjen, men blir møtt med en overraskende arrogant holding. "Du har fått kompensasjon og har ingen rett til å klage på varen. Latterlig, men vi la det hele litt på is. Nå, etter 3 måneders moderat bruk er 8 fjærer løsnet helt på 2 av modulene og flere er på vei. Vi tok igjen kontakt og hevder at dette er knyttet til bruk og ikke har sammenheng med den første klagen. Dette er rett og slett et kvalitetsproblem. MEN Trademax står på sitt, vi har ingen rett til å klage da vi har fått kompensasjon. Jeg vil også trekke frem at Trademax har 10 års reklamasjonsfrist (5 års utvidet i forhold til Forbrukerkjøpsloven) da de hevder at kvaliteten på deres produkter er så fantastisk. For meg blir dette like dumt som du kjøper ny bil og får avslag i prisen pga. en bulk i panseret, men etter 3 uker ryker girkassen. "Sorry kamerat, du har allerede fått kompensasjon" Kommer ikke til å gi meg på dette. Har også delt erfaringene mine på ByggeBolig.no. Om de vil ha krig, skal de få det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. februar 2020 #15 Del Skrevet 3. februar 2020 4 timer siden, Dittogdatt skrev: Hiver meg på her. Har bestilt varer to ganger fra Trademax ........ Kommer ikke til å gi meg på dette. Har også delt erfaringene mine på ByggeBolig.no. Om de vil ha krig, skal de få det. Stå på! Liker at du ikke gir deg, for du har retten på din side. Oppdater gjerne tråden med hvordan det går, for jeg synes det er interessant å høre slutten på historien ofte her inne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dittogdatt Skrevet 3. februar 2020 #16 Del Skrevet 3. februar 2020 Det skal jeg gjøre ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2020 #17 Del Skrevet 3. februar 2020 På 14.3.2019 den 21.41, AnonymBruker skrev: Er de ok? Jeg husker det var en reportasje om de på TV2 Hjelper deg i høst der flere ikke fikk møblene sine. Nå har jeg sett et vitrineskap jeg liker godt men er usikker på om det er trygt å bestille fra Trademax, og også om kvaliteten er ok. Anonymkode: b5360...91c Svoger hadde bestilt tvbenk. Den skulle komme i to deler. Del to kom aldri, til tross for purringer over flere måneder. Tror de endte opp med å få pengene tilbake. Anonymkode: e26c0...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dittogdatt Skrevet 3. februar 2020 #18 Del Skrevet 3. februar 2020 De rorter bra der borte. Jeg bestilte servantskap med vask. Kom selvfølgelig uten vask. Så sendte de ny vask da jeg klagde på skapet. Endte til slutt opp med dobbelt av alt. Blir vanskelig å drive økonomisk med så mye surr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 3. februar 2020 #19 Del Skrevet 3. februar 2020 Bestilte spisestue og to lenestoler. Var en liten bulk på den ene stolen, men det synes ikke. Så er fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #20 Del Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 14.3.2019 den 21.48): Jeg har ikke erfaring med firmaet, og kommer ikke til å få det heller. En av de vanlige testene for å sjekke seriøsitet, er å se om firmaet har en fysisk adresse. Trademax oppgir kun en postboksadresse i Sverige. Anonymkode: 94bee...5eb https://www.trademax.no/om-oss Home Furnishing Nordic AB Box 605 251 06 Helsingborg SVERIGE Anonymkode: a81b2...0dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå