Gå til innhold

Samboeren min hadde sex med meg i søvne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Tror det var sist uke eller uken før at når vi sov så våknet jeg plutselig av at typen min ligger bak meg og jokker på meg med penisen sin inn og ut av meg. Jeg visste ikke  om han var våken eller ikke når jeg våknet av dette, men etter kanskje 60 sek til 1 minutt så stopper han og så går han ut av senga og ut på do. Jeg syns jeg husker at han enten sa noe eller at han sukka. Jeg sovna vertfall igjen. Neste dag så tenker jeg «drømte jeg dette, eller skjedde det? Nei det virket ikke som en drøm.. det virket ekte.. det skjedde» så tenkte jeg å si det til han men glemte det litt ut.. men så sier han når vi sitter i sofaen.. «jeg tror jeg hadde sex med deg i søvne inatt. Jeg våkna plutselig av at vi hadde sex». Så sier jeg det at ja, jeg våknet av det.. men var usikker på om du sov eller ikke😅 så bare lo jeg litt av det. Han virka litt flau, og følte nok at han hadde gjort noe gale. Men det er ikke hans feil uansett. Hørt om andre folk dette har skjedd med også, ingen jeg kjenner men hørt om folk som har sex i søvne. Synes det er så rart 😅 jeg sa til typen min at tenk at du klarte få den inn i søvne, jeg kan jo ikke ha vært våt, men jeg hadde heller ikke vondt når han gjor det.

har lest at det ikke er så uvanlig, og at det er som å gå i søvne🙈

noen andre som også har opplevd dette? 

Anonymkode: 295de...326

Fortsetter under...

AnonymBruker

Samboeren min har tafset på meg i søvne 😅 snakk om at han klår litt for plutselig å snorke i vei mens hånda holder puppen min eller noe😂 så er ikke overasket av at noen har sex i søvne. 

Anonymkode: 7bd7a...cd5

AnonymBruker

Kjæresten min hadde sex med meg i søvne en gang. Det begynte riktignok med at han gikk og snakket i søvne (trolig pga. sovemedisiner). Han begynte å tafse på meg, så jeg la meg med rumpa tett inn mot ham for å se hva han gjorde - og ja, han tok insj til sex. Han var veldig intens, og prøvde å kvele meg og dra meg i håret (noe jeg vet han liker, men som han ikke alltid får lov til å gjøre så mye). Han våknet litt forvirra midt i det, og ble nesten litt irritert siden han sleit med å sove igjen etter det og skulle tidlig på jobb. Jeg synes imidlertid det var veldig verdt det den ene gangen.

(Vil presisere og si at vi tidligere har snakket om at vi aksepterer å ha sex med den andre når han/hun sover). 

Anonymkode: c024a...83e

AnonymBruker

dette er vel helt naturlig når man deler seng.
En dag er det dama som vil og den andre dagen er det mannen som vil.

Jeg har flere ganger opplevd at damer har både ridd og sugd meg mens jeg har sovet og det er helt greit.

Skulle det være et problem får man sove på forskjellig rom eller splitte lag.

Anonymkode: a0828...3ed

• Liker 5

Annonse

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

dette er vel helt naturlig når man deler seng.
En dag er det dama som vil og den andre dagen er det mannen som vil.

Jeg har flere ganger opplevd at damer har både ridd og sugd meg mens jeg har sovet og det er helt greit.

Skulle det være et problem får man sove på forskjellig rom eller splitte lag.

Anonymkode: a0828...3ed

Det er ikke noe problem, og det har skjedd 1 gang som jeg kan huske. Ville bare høre om andre hadde opplevd det samme 😊

AnonymBruker

Opplevd det flere ganger med ulike partnere. Ofte om vi har vært for trøtte for sex, men kåte likevel. Så våkner vi midt i noe og aner ikke helt hvem som begynte. Syns det er koselig jeg... 🙃

Anonymkode: 0f788...351

• Liker 4
AnonymBruker

Har ikke opplevd det selv, men folk går jo i søvne så hvorfor ikke. Jeg har våknet av at samboer(som er våken) tafser og så har vi hatt sex. En gang våknet jeg ikke, så han prøvde å ta meg mellom bena. Og jeg siterer; da klappet beina mine sammen som ei bjørnesaks :fnise:  Våknet delvis av dette og delvis av at han lo:P

Anonymkode: f0060...d7d

• Liker 2
På 14.3.2019 den 21.23, The Kitten skrev:

Fra 60 sekunder til ett minutt? :klo:

Midt imellom, antagelig :)

Dette er da ganske vanlig, Ts. Man famler i søvne/halvsøvne. Det spiller jo ikke så stor rolle mellom samboere. Men man får evt sove med truser på dersom ikke ønsker det, er redd graviditet eller annet.

• 4 måneder senere...

Annonse

På 14.3.2019 den 21.20, AnonymBruker skrev:

Hei. Tror det var sist uke eller uken før at når vi sov så våknet jeg plutselig av at typen min ligger bak meg og jokker på meg med penisen sin inn og ut av meg. Jeg visste ikke  om han var våken eller ikke når jeg våknet av dette, men etter kanskje 60 sek til 1 minutt så stopper han og så går han ut av senga og ut på do. Jeg syns jeg husker at han enten sa noe eller at han sukka. Jeg sovna vertfall igjen. Neste dag så tenker jeg «drømte jeg dette, eller skjedde det? Nei det virket ikke som en drøm.. det virket ekte.. det skjedde» så tenkte jeg å si det til han men glemte det litt ut.. men så sier han når vi sitter i sofaen.. «jeg tror jeg hadde sex med deg i søvne inatt. Jeg våkna plutselig av at vi hadde sex». Så sier jeg det at ja, jeg våknet av det.. men var usikker på om du sov eller ikke😅 så bare lo jeg litt av det. Han virka litt flau, og følte nok at han hadde gjort noe gale. Men det er ikke hans feil uansett. Hørt om andre folk dette har skjedd med også, ingen jeg kjenner men hørt om folk som har sex i søvne. Synes det er så rart 😅 jeg sa til typen min at tenk at du klarte få den inn i søvne, jeg kan jo ikke ha vært våt, men jeg hadde heller ikke vondt når han gjor det.

Har dere snakket om at det er greit å ha sex mens den andre sover da?

AnonymBruker
På 16.3.2019 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Opplevd det flere ganger med ulike partnere. Ofte om vi har vært for trøtte for sex, men kåte likevel. Så våkner vi midt i noe og aner ikke helt hvem som begynte. Syns det er koselig jeg... 🙃

Anonymkode: 0f788...351

Samme her. Alt for trøtte til å ha sex så det blir sånn kosesex i søvne/halvsøvne ila natta 😄

Å våkne av å ha sex er vel noe av det beste jeg vet. Man slipper seg litt løs på en helt annen måte. Får en helt annen orgasme 😍

Anonymkode: d948b...0f8

Annonse
AnonymBruker
På 14.3.2019 den 21.20, AnonymBruker skrev:

Ingen bryr seg, kan du se til helvete å drite i å lage sånne ekle og detaljerte innlegg om sexlivet ditt!? Ikke alle vil ha innsikt i det tragiske livet ditt. Faen at ikke moderatorene kan begynne å sensurere sånne innlegg at bare de som vil kan velge å se. Folk har visst et STORT behov for å dele rasshølet sitt, detaljer av hva som kommer ut av musa og ræva si, sexlivet sitt og samboerskap. Mye er drøyt og skremmende. At dere ikke klarer å skaffe litt antenner og filter! Men skjønner at det er stort sett den snåle og rare delen av befolkningen som sitter her og ikke normale folk med et liv og intellekt eller egne interesser og verdighet.

Anonymkode: 9a0b4...a2d

• Liker 3
AnonymBruker

Typen min klår alltid litt på meg i søvne.  Hvis jeg ligger på mobilen mens han sover så ruller han ofte bort til meg og begynner å kysse niplene mine. Det har også hendt at han fingrer meg litt i søvne, og så våknet av det også har vi kjørt på hehe 😁😁👌

Anonymkode: 26c4c...87b

• Liker 1
AnonymBruker

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har kåtet meg opp og begynt å jukke på mannfolket i senga. Det samme har skjedd fra deres side. Det mest effektive du kan gjøre er å si "Ikke nå, jeg vil sove".

Anonymkode: a39e1...864

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...