Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser i de mange uføre-trådene at Facebook blir brukt som dokumentasjon på at vedkommende ikke er så ufør som man vil ha det til. De kan dra på spennende reiser, spise på restauranter, dra på konserter og ellers leve et aktivt sosialt liv 

Er dere ærlige på hvor aktive dere er på sosiale medier? Legger dere ut om planer om som dere ikke vet om dere kan fullføre? Skriver dere hvor mange personer som er med på å pusse opp leiligheten?

om jeg skulle bli ufør så bør jeg være obs på dette , ellers kan jeg bli beskyldt for snylting 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For det første deler jeg ikke alt på sosiale medier uansett, men om jeg skulle gjort det ville NAV sett at mine aktiviteter og mitt sosiale liv er ytterst begrenset. 

Anonymkode: 15660...66f

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For det første deler jeg ikke alt på sosiale medier uansett, men om jeg skulle gjort det ville NAV sett at mine aktiviteter og mitt sosiale liv er ytterst begrenset. 

Anonymkode: 15660...66f

Er sosiale medier noe Nav gidder å sjekke?  Om du er utenlands er jo greit å vite men hva du foretar deg som ufør er jo å blande seg borti noe de ikke har noenting med

AnonymBruker
Skrevet

Jeg deler så godt som ingenting av mitt privatliv på sosiale medier. Det har jeg ingen interesse av, og tenker at de som betyr noe for meg er oppdatert på livet mitt. Resten gir jeg beng i.

Anonymkode: 268d7...48a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har aldri fortalt særlig mye av det jeg driver med i det daglige på Facebook. Det er svært lite. Ville vært utrolig kjedelig lesning  i så fall 😛

Ingen toppturer og ferieturer på meg. Jeg går tur med hunden og beveger meg rundt i nærmiljøet når jeg gjør ærend, det er stort sett alt. 

I dag postet jeg faktisk det første innlegget mitt på Facebook på flere måneder, tror sist var i november eller noe sånn.

Endret av Million
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...