Lillesøster Skrevet 15. april 2005 #1 Skrevet 15. april 2005 Hei! I samarbeid med PETA arrangerer NOAH- for dyrs rettigheter demonstrasjon mot byggingen av pelsanlegget i Hå utenfor Stortinget førstkommende onsdag kl 12-13.00 Det vil bli utdeling av løpesedler og gateteater. Gateteateret kommer til å være aktivister i bur med pels, som blir ²flådd² av en ²bonde². Alle som kan, møter opp kl 12 for å dele ut løpesedler, og vise sin motstand mot planene om gigant pelsanlegget. http://noah.olax.net/pels/sistenytt.html Ses onsdag!
Gjest gjest1 Skrevet 15. april 2005 #2 Skrevet 15. april 2005 Hvis det blir pelsfarm, så håper jeg at ingen er så "snille" at de slipper løs dyrene...
Lillesøster Skrevet 15. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2005 Hvis det blir pelsfarm, så håper jeg at ingen er så "snille" at de slipper løs dyrene... Det er en useriøs del av samfunnet vårt. Dette er en seriøs aksjon, jeg håpet at noen ikke skulle blande disse kortene.
Litz Skrevet 15. april 2005 #4 Skrevet 15. april 2005 Nå må man ikke blande NOAH med DFF da. Det er DFF(dyrenes frigjøringsfront) som slipper ut pelsdyrene i sin forvridde tankegang om at de gjør dyrene en tjeneste, og det eneste "gode" argumentet de greier å gulpe opp er at det er bedre å dø av sult i frihet enn å bli strømmet ihjel i fangenskap. Jeg er ikke for pelsfarmer, jeg foretrekker pelsdyrene levende, ildereier som jeg er. Men jeg må si at DFF ikke akkurat er en gjeng med genier. Men støtt NOAH og deres aksjon, de gjør en kjempegod jobb. (desverre kan jeg ikke møte... må være på jobb :-? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå