AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #1 Skrevet 14. mars 2019 Hei! Jeg har tidligere brukt Dermablend Total Body Corrective Foundation som er veldig fin til å dekke tatoveringer, portvinsflekker o.l. Nå ser det ut til at denne ikke produseres lenger. Er det noen andre som har lignende produkter å anbefale? Viktig at den fungerer om man bader. Anonymkode: 5d80e...04f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #2 Skrevet 14. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har tidligere brukt Dermablend Total Body Corrective Foundation som er veldig fin til å dekke tatoveringer, portvinsflekker o.l. Nå ser det ut til at denne ikke produseres lenger. Er det noen andre som har lignende produkter å anbefale? Viktig at den fungerer om man bader. Anonymkode: 5d80e...04f Ripar cover? Anonymkode: f9fb3...914
Tibbie Skrevet 14. mars 2019 #3 Skrevet 14. mars 2019 (endret) Er du med i Fifty Shades of Makeup-gruppa? Det er en type foundation som er så dekkende at folk bruker den til å dekke tatoveringer og arr som jeg til stadighet ser er tema i gruppen. Medlemmene har visst brukt å kjøpe den fra utlandet, men i dag så jeg den på Loco! Husker ikke hva den heter, men det er noe på D.EDIT: Fant den gjennom et kjapt søk i gruppa! Den heter Dermacol. Endret 14. mars 2019 av Tibbie 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #4 Skrevet 14. mars 2019 1 minutt siden, Tibbie skrev: Er du med i Fifty Shades of Makeup-gruppa? Det er en type foundation som er så dekkende at folk bruker den til å dekke tatoveringer og arr som jeg til stadighet ser er tema i gruppen. Medlemmene har visst brukt å kjøpe den fra utlandet, men i dag så jeg den på Loco! Husker ikke hva den heter, men det er noe på D. Dermacol? Anonymkode: 77d96...b5a
Tibbie Skrevet 14. mars 2019 #5 Skrevet 14. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dermacol? Anonymkode: 77d96...b5a Ja, redigerte innlegget mitt mens du kommenterte
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #6 Skrevet 14. mars 2019 Takk for svar! Jeg så den, men leste at den smittet av på alt? Noen som har erfaring med den? Anonymkode: 5d80e...04f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #7 Skrevet 14. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ripar cover? Anonymkode: f9fb3...914 https://clinic81.no/produkter/ripar/?m=Mobile Anonymkode: f9fb3...914
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #8 Skrevet 15. mars 2019 Fant Dermacol på Loco og har såvidt prøvd den nå. Den virker veldig bra. Tusen takk for tips! Anonymkode: 5d80e...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå