Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sier "jeg er så glad i deg" eller "jeg elsker deg" med en lystig melodi. Tells det?

Gjest Wynja i.i
Skrevet

Nei, det teller ikke.

Ordentlig synging! Nynning teller heller ikke.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg synger ikke hjemme for han, men han har hørt meg synge på karaoke og i dusjen. :ler:

Skrevet

I perioder sliter samboerern min med å få stoppet synginga mi, blir hektet og drar i gang laaange "medly'er" av alle sangene jeg liker. han er vel ikke bestandig så imponert, men synger av hjertens lyst likevel jeg :-) Må bare synge litt når jeg er i godt humør.

Skrevet

Eg syng til kjæresten min heile tida. Kan sitte og skrike og gaule i bilen for eksempel. Men favoritten hans er den jodleintroen til Farmen :ler:

Eg syng ganske stygt, men han seier eg er flink :sjarmor:

Han syng derimot veldig sjelden til meg, eg må mase og tvinge han. Og når han først syng så er det kun sånn koko snakke-synge-hip-hop-rap-greie. :roll::ler:

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg og kjæresten ligger ofte å småprater før vi legger oss. Også ender det opp med at jeg begynner å synge (norske sanger). Da kan han ligge å høre på meg synge sanger som bæ-bæ lille lam o.l. ganske så lenge.

Det værste er at han sier jeg synger så fint, men jeg synger helt for j***** :o

Gjest Daniella_
Skrevet
Eg syng til kjæresten min heile tida. Kan sitte og skrike og gaule i bilen for eksempel. Men favoritten hans er den jodleintroen til Farmen  :ler:  

Eg syng ganske stygt, men han seier eg er flink  :sjarmor:  

Han syng derimot veldig sjelden til meg, eg må mase og tvinge han. Og når han først syng så er det kun sånn koko snakke-synge-hip-hop-rap-greie.  :roll:   :ler:

:hoho::hoho:

Skrevet

Vi pleier å synge i bilen, ofte faktisk. Og når jeg tenker meg om synger vi relativt ofte ellers også. Det dukker bare opp sanger i hodet, eller vi hører noe på TV eller har på musikk, så vi synger begge to rett som det er.

Skrevet

Jeg synger gladelig til folk jeg. Har musikklærerutdanning :) Men ikke til han. Det skjer ikke. Vet ikke hvorfor...

Gjest Formosiss
Skrevet

Dersom jeg synger for kjæresten min så ser jeg nok ham aldri igjen :plystre:

Gjest Catwoman
Skrevet

ja, det gjør jeg. Hadde hatt et problem hvis jeg ikke torde gjøre det tror jeg for jeg begynner nemlig å synge helt automatisk når jeg hører en fin sang, spesielt i bilen. :ler:

Skrevet

Synger i bilen, men ikke så mye ellers og ikke uten musikk til! Det er kun når jeg synger til tanteungen min!:)

Gjest LoisLane
Skrevet

Pussig at du skulle spørre om det. Synger gladelig og ofte, men er ikke glad i å gjøre det mens mannen min er der. Driver faktisk og øver meg opp nå!

Skrevet

Gjorde det da jeg hadde kjæreste, men så er jeg en person som kan finge på å synge foran de fleste og i de fleste situasjoner!

(ikke på bussen og i butikken og sånnt altså...)

:hoho:

Skrevet

Synger mer eller mindre hele tiden...og spiller litt gitar... Synger ofte godnattsanger til kjæresten min, jeg. Og synes det er utrolig herlig når han synger godnattsang til meg. Han har utrolig fin stemme, men mener selv han ikke kan synge..... Selv er jeg musikklærer og musikkutdannet, så jeg vet at han ikke synger falskt.... Herlig med sang!!!! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synger rett som det er. Både til mine barn, for meg selv uten at jeg egentlig tenker over det og til min kjære. Noen dager er stemmen bra og det låter riktig så fint, andre ganger kan det bli...eh...en smule surt...

Men shit au, detr er gøy å synge!

Gjest Cerise
Skrevet

Synger ofte for og med kjæresten ja! Synger sammen i bilen, i dusjen, hehe, i mange rare situasjoner. Har lært av mamman min at man skal synge med den stemmen man har :ler:

Skrevet

Jo det hender da jeg synger.. Men det bli litt sånn "syng med den stemmen du har" og den er ikke mye fin. Nå er mannen hobbymusiker da, og han er en god del flinkere enn meg til å synge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...