Gå til innhold

Er dette normalt? Høy sexlyst

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har før hatt veldig lav sexlyst,men har nå funnet meg en knullevenn som jeg tenner veldig på å vi har bra sex. Men han reiser en del i jobben sin så får ikke sex ofte nok :P Etter jeg ble kjent med han har jeg mye sexlyst,så mye at det går ut over søvnen. Fikser meg på egen hånd men det hjelper ikke,forsatt vil ikke kroppen roe seg ned så jeg klarer å sove.Tenker likevel ufrivellig på sex med han. Å nei er ikke forelsket i han.  Eneste som hjelper er å faktisk ha sex eller gå en lang fjelltur for da er jeg utslitt når jeg kommer tilbake å får sove. Er det vanlig at sexlysten blir så altoppslukende at det går utover søvn å sånt? :P Aldri opplevd lignende før,har jeg vært kåt så har det gått over etter orgasme men det funker ikke nå. Såå frustrende!

Anonymkode: c42d1...f19

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var slik i måneder da jeg traff han som nå er min ektemann. (16 år sammen nå.) I starten bodde vi i hver våre byer, og jeg ble gal av å vente. Var konstant våt og plagsomt kåt.

Trodde det skulle gå over da vi flyttet sammen, men vi var faktisk som kaniner i nesten tre år før det roet seg litt. 

Har imidlertid alltid hatt et aktivt sexliv, og i perioder med problemer har jeg tenkt at vi bare må finne ut av det, for jeg kan ikke se for meg å få en slik sexpartner igjen. :)

Anonymkode: da2a6...12e

AnonymBruker
Skrevet

Må legge til, jeg var heller ikke forelsket i starten. Må heller kalle det seksuelt besatt. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må legge til, jeg var heller ikke forelsket i starten. Må heller kalle det seksuelt besatt. :laugh:

Seksuelt besatt var veldig godt uttrykk for hvordan jeg føler det ja hehe.. Holder jo på å gå på veggene når jeg ikke går sove engang om ikke han kan komme på besøk.Men har ikke føleser for han,bare tenner veldig på han seksuelt. Jaja glad sexlysten er friskemeldt hvertfall :)

• Liker 1
Skrevet
På 14.3.2019 den 17.04, AnonymBruker skrev:

Jeg har før hatt veldig lav sexlyst,men har nå funnet meg en knullevenn som jeg tenner veldig på å vi har bra sex. Men han reiser en del i jobben sin så får ikke sex ofte nok :P Etter jeg ble kjent med han har jeg mye sexlyst,så mye at det går ut over søvnen. Fikser meg på egen hånd men det hjelper ikke,forsatt vil ikke kroppen roe seg ned så jeg klarer å sove.Tenker likevel ufrivellig på sex med han. Å nei er ikke forelsket i han.  Eneste som hjelper er å faktisk ha sex eller gå en lang fjelltur for da er jeg utslitt når jeg kommer tilbake å får sove. Er det vanlig at sexlysten blir så altoppslukende at det går utover søvn å sånt? :P Aldri opplevd lignende før,har jeg vært kåt så har det gått over etter orgasme men det funker ikke nå. Såå frustrende!

HAr det på samme måte som deg...

Med rett partner så akselrerer kåtskapen veldig 

Krav hun må være åpen trygg på seg selv ...våge å snakke og fantasere om sex helt åpent .

Spenningen som da kan oppstå er helt helt uten sidestykke...

Begjere din pa<rtner  se henne nyte det. se henne ville det av hele sitt hjerte er tennene 

vite at hun har lyst  og at hun vet at jeg har lyst 

Da kan ihvertfall Jeg knulle og sexe som en rabbit........igjen og igjen 

samme har mange av mine kvinner gjort...

er det rett kjemi  ...så er det helt hinsides ...

kåte erte tease hverandre opp .....

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Master1 skrev:

HAr det på samme måte som deg...

Med rett partner så akselrerer kåtskapen veldig 

Krav hun må være åpen trygg på seg selv ...våge å snakke og fantasere om sex helt åpent .

Spenningen som da kan oppstå er helt helt uten sidestykke...

Begjere din pa<rtner  se henne nyte det. se henne ville det av hele sitt hjerte er tennene 

vite at hun har lyst  og at hun vet at jeg har lyst 

Da kan ihvertfall Jeg knulle og sexe som en rabbit........igjen og igjen 

samme har mange av mine kvinner gjort...

er det rett kjemi  ...så er det helt hinsides ...

kåte erte tease hverandre opp .....

Problemet er jo at jeg kan ikke mase om sex hver dag til han,å da går jeg omtrent på veggene her for selv om jeg prøver å sove ,så fantaserer jeg plutselig om å ha sex med og en ekstra dame istedenfor å klare å roe ned å sove. I natt sov jeg kun to timer bare pga den plagsomme altoppslukkende sexlysten. Hadde vært greit om den var litt mindre intens :P

AnonymBruker
Skrevet

Om å ha sex med han og en ekstra dame*

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om å ha sex med han og en ekstra dame*

Det er slitsomt Jeg vet...

og en ekstra dame  må du virkelig prøve om u har anledning 

xen likte å ha med ekstra damer.... for kos med oss begge 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...