Gå til innhold

nytt forhold, lite sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei!

jeg er i et nytt forhold der jeg synes vi har alt for lite sex. det er ikke mangel på initiativ fra min side, men jeg hører ofte at han er så sliten og ikke orker. det hadde jo vært greit hvis det hadde vært av og til, men det er faktisk nesten hver gang. jeg har en viss forståelse da han jobber ganske sent i en litt fysisk krevende jobb.

i gjennomsnitt har vi sex mindre enn en gang i uken, og det er kjempebra både for meg og han (sier han) når det først skjer. ellers er han ganske kjærlig, berører mye og er kjempeglad i å tease mye, men det blir liksom med det. jeg trenger absolutt ikke å ha sex daglig, og han sier selv han vet at vi har "unormalt" lite sex og at det ikke er mangel på lyst det handler om.

vi er begge rundt 30, men begge har ganske lite erfaring når det kommer til sex, så jeg vet ikke om det er det at han er usikker men ikke vil si det til meg (jeg har spurt). jeg vil jo ikke mase på ham for å få i gang noe, og føler egentlig det burde være unødvendig. jeg forstår det faktisk ikke, er det noen som kan komme med råd?

Anonymkode: 3e86f...08c

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet

For meg er dette litt merkelig, det er nok mer normalt å ha sex oftere enn en gang i uka hvis man er nyforelsket og ferske i et forhold. Han har lyst, og vet at dere har unormalt lite sex, merkelige greier. Selv i en fysisk hard jobb, orker de fleste å ha sex oftere hvis lysten er til stede. Får han nok mat og søvn? Kan det være noe annet som plager ham? 

Et annet råd, helt off topic, begynn alltid en setning med stor bokstav, etter punktum skal man også ha stor bokstav. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Dævendøtte skrev:

For meg er dette litt merkelig, det er nok mer normalt å ha sex oftere enn en gang i uka hvis man er nyforelsket og ferske i et forhold. Han har lyst, og vet at dere har unormalt lite sex, merkelige greier. Selv i en fysisk hard jobb, orker de fleste å ha sex oftere hvis lysten er til stede. Får han nok mat og søvn? Kan det være noe annet som plager ham? 

Et annet råd, helt off topic, begynn alltid en setning med stor bokstav, etter punktum skal man også ha stor bokstav. 

ja, jeg synes også det er merkelig. han sier han er så sliten, men har også sagt at han oppigjennom livet ikke har følt det store behovet... det har ikke jeg heller, før nå. jeg prøver meg jo stadig vekk for så å få høre at han ikke orker/er for sliten.

takk for rådet angående grammatikken min, selv om du jo allikevel forstår hva jeg skriver. :)

Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ja, jeg synes også det er merkelig. han sier han er så sliten, men har også sagt at han oppigjennom livet ikke har følt det store behovet... det har ikke jeg heller, før nå. jeg prøver meg jo stadig vekk for så å få høre at han ikke orker/er for sliten.

takk for rådet angående grammatikken min, selv om du jo allikevel forstår hva jeg skriver. :)

Da har han nok rett og slett ikke behov for mer sex nei, blir jo en liten påkjenning for deg også, hvis du tar initiativ og han ikke vil. Hvis du føler dette blir helt feil for deg, så bør du kanskje vurdere om det er sånn du vil leve.

Hadde aldri kommentert dette med stor bokstav hvis du tydelig hadde vist at du har skriveproblemer, men du skriver jo helt perfekt, bortsett fra det som man lærer allerede i første klasse på barneskolen ;) 

Skrevet

Det kan være mange grunner til at en mann ikke vil ha noe særlig med sex. Menn er forskjellige, akkurat som kvinner, og noen har generelt et mindre behov. Menn blir ofte sett på som maskiner som alltid har lyst, men det stemmer jo ikke. Sex påvirker oss også energimessig. En god omgang, kan feks gi meg masse positiv energi. Da orker jeg mer, og blir i kjempehumør. Dårlig sex kan gi motsatt effekt. Sexen behøver ikke engang være dårlig, men den kan likevel føre til negativ energi. Feks dersom det alltid er fokus på en person, følelsen av å ikke strekke ordentlig til, prestasjonsjag, orgasmejag. Når kostnaden overgår gevinsten. Ellers er det mange der ute som må komme i den rette stemningen for å i det hele tatt vurdere sex. De tar med seg problemer, tanker og følelser i senga, og klarer derfor ikke fokusere på nytelse. Eller, som typen din, de kan bare være slitne. En tur til legen vil raskt kunne bestemme om det er noe fysisk som gjør ham såpass sliten. Eller kanskje han bare trenger litt spesiell oppvartning for å komme skikkelig igang. Glemme tanker og problemer. Hva med å forsøke å gi ham full kroppsmassasje? Dere bør uansett finne ut av det, for det er sjeldent det blir hyppigere sex med tiden. Heller motsatt. 

Skrevet

Om han ikke vil ha sex er han nok utro dessverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...