AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #1 Skrevet 14. mars 2019 Hvordan skal jeg få det bedre? Jeg bor i en by og har litt venner her, en kjæreste, jobb og barna mine annenhver uke. Men jeg trives ikke her og føler meg ikke hjemme her.. Har i mange år hatt en drøm om å flytte, men da må jeg si fra meg ansvar for barna. Og en god mor gjør ikke det.. Absolutt ingenting gjør at jeg føler tilknytning til plassen. Er dette en slags livskrise? Har nettopp fylt 30.. Nå må jeg bare tvinge meg å bo her til barna blir større. Men tanken er deprimerende... Anonymkode: 0e8a5...1f5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #2 Skrevet 14. mars 2019 Vel, er bare du som kan gjøre noe med dette. Du må vurdere flere alternativer. - Selv om du flytter får du jo samvær med barna. - Har du noe du vil, et sted du vil bo? - Jobb, det må du jo ha skal du flytte. - Hva tynger mest. Anonymkode: 105d8...dc7
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #3 Skrevet 14. mars 2019 Alke vi som har barn er låst. Du har masse frihet ved at du kan gjøre hva du vil annenhver uke!! Du har nok heller feil kjæreste, feil jobb og/eller feil fritidsinteresser om du føler deg sååå låst. Og du, selv om du flytter «hjem» er det slettes ikke sikkert barndomsvennene står der med åpne armer. Livet går videre. Anonymkode: ad005...451 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #4 Skrevet 14. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alke vi som har barn er låst. Du har masse frihet ved at du kan gjøre hva du vil annenhver uke!! Du har nok heller feil kjæreste, feil jobb og/eller feil fritidsinteresser om du føler deg sååå låst. Og du, selv om du flytter «hjem» er det slettes ikke sikkert barndomsvennene står der med åpne armer. Livet går videre. Anonymkode: ad005...451 Jeg skal ikke "hjem", vil i tilfelle flytte til motsatt side av landet. Anonymkode: 0e8a5...1f5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #5 Skrevet 14. mars 2019 Kanskje far også kunne tenke seg å flytte? Hvis ikke, ta tiden til hjelp. Barna er store før man vet ordet av det. Jeg er selv låst fast på et sted jeg ikke vil være pga barn. Nå er ikke far i bildet, men barnet har sine røtter her og har det veldig bra på skolen og blomstrer der. Men jeg flytter nok ganske fort barnet er ute av redet, tror jeg 🤔 Det er også flere faktorer å tenke på, men smører meg med tålmodighet og gjør det jeg kan for å få dagene til å gå. Anonymkode: 7ed37...1db
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #6 Skrevet 14. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje far også kunne tenke seg å flytte? Hvis ikke, ta tiden til hjelp. Barna er store før man vet ordet av det. Jeg er selv låst fast på et sted jeg ikke vil være pga barn. Nå er ikke far i bildet, men barnet har sine røtter her og har det veldig bra på skolen og blomstrer der. Men jeg flytter nok ganske fort barnet er ute av redet, tror jeg 🤔 Det er også flere faktorer å tenke på, men smører meg med tålmodighet og gjør det jeg kan for å få dagene til å gå. Anonymkode: 7ed37...1db Tror ikke han vil flytte. Barna mine er 5 og 10 år, føles uendelig lenge ut til de er store. Jeg og prøver få dager til å gå. Jobber, er frivillig, trener. Er litt med venner. Er på mitt mest lykkelige når jeg får reise.. Anonymkode: 0e8a5...1f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå