loop Skrevet 15. april 2005 #1 Skrevet 15. april 2005 Hvilke er dine absolutt 5 største film favoritter?
Gjest Mystisk Skrevet 15. april 2005 #2 Skrevet 15. april 2005 1: Matrix 2:Pretty woman 3:Notting Hill 4:Matrix reloaded 5:Matrix revolutions
Gjest Formosiss Skrevet 15. april 2005 #3 Skrevet 15. april 2005 I tilfeldig rekkefølge: Hearts In Atlantis, Identity, Kate & Leopold, Love Actually, A Knight's Tale.
Elanor Skrevet 15. april 2005 #4 Skrevet 15. april 2005 Lister er gøy! 1) Matrix 2) Fight club 3) Med Grimm og Gru / Rock'n Roll Wolf 4) 12 Monkeys 5) The Shawshank Redemption
Anglofil Skrevet 15. april 2005 #5 Skrevet 15. april 2005 1. Prinsesse på vift/Roman Holiday 2. Sabrina 3. To Have and Have Not 4. Purpurfargen/The Colour Purple 5. Emma My Fair Lady Stor ståhei for ingenting/Much Ado About Nothing White Christmas Young at Heart Et vakkert sinn/A Beautiful Mind Sound of Music Den lille havfruen/The Little Mermaid Forrest Gump Skjønnheten og Udyret/The Beauty and the Beast Singin' in the Rain Ungkarsfellen/The Tender Trap Casablanca Tatt av vinden/Gone With the Wind Giganten/Giant Den store søvnen/The Big Sleep Pike med perleøredobb/Girl With a Pearlearring For the Birds Tornefuglene/The Thorn Birds The Way We Were Siderhusreglene/The Cider House Rules The Portrait of a Lady Me and Mrs. Muir What's Up Doc? Cold Mountain Anne of Green Gables(alle tre filmene) Elefantmannen/ The Elephant Man An Affair to Remember Moulin Rouge Resten av dagen/Remains of the Day 84 Charing Cross Road Daniel Copperfield Daniel Deronda Dirty Dancing Down With Love Bridget Jones' dagbok/Birdget Jones's Diary Bridget Jones på randen/Bridget Jones on the edge of reason Mordet fra fortiden/Dead Again Shogun Fint folk flørter/High Society Gigi Fornuft og følelser/Sense and Sensebility Pride and Predjudice Mansfield Park Fire bryllup og en gravferd/Four Weddings and a Funeral Grease Krig og Fred/War and Peace Løvenes konge/The Lion King Fight Club Out of Africa/Mitt Afrika Kryss på linjen/Pillow Talk Mvh Yvonne
Litz Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 I tilfeldig rekkefølge: X-MEN X-MEN 2 Underworld Van Helsing Samtlige Blade-filmer. Spiderman 1 og 2 League of extraordinary gentlemen LOTR XXX Matrix-filmene Daredevil Kvalitetsmessig er de ikke de beste filmene jeg har sett, men de er absolutt mine største favoritter, filmer jeg aldri går lei av å se.
Ingeborg Skrevet 16. april 2005 #7 Skrevet 16. april 2005 I tilfeldig rekkefølge: * The Shawshank Redemption * Lawrence of Arabia * LOTR-trilogien (klarer ikke velge én) * Purpurfargen * Pianisten
Gjest Spacegirl Skrevet 16. april 2005 #8 Skrevet 16. april 2005 I tilfeldig rekkefølge: Lilja 4-ever The Shining Amadeus The Ring Matrix
Gjest Seleena Skrevet 16. april 2005 #9 Skrevet 16. april 2005 Oi, det går jo ikke ann å velge kun èn!! :D Men Dirty Dancing er nummer 1 uansett.. Hvilke filmer jeg liker er helt avhengig av humøret. Foreks om jeg vil se sippefilmer så ser jeg Titanic. Ute etter eventyr er LOTR knallbra. Moulin Rouge - elsker! Komedie så er Jim Carey bra, men litt lei han også. Notting Hill, Never been Kissed. Lion King, Grease, fast and the furious. Stekte grønne tomater er også veldig bra.
Gjest Spacegirl Skrevet 16. april 2005 #10 Skrevet 16. april 2005 I tilfeldig rekkefølge: Lilja 4-ever The Shining Amadeus The Ring Matrix Jeg glemte Moulin Rouge! Det er filmen over alle filmer!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #11 Skrevet 16. april 2005 Life of Brian The holy Grail Breaking the waves Forrest Gump Om mus og menn
Gjest Chrizzy Skrevet 16. april 2005 #12 Skrevet 16. april 2005 Dette blir bare de fem første filmene jeg kommer på nå, egentlig så er det helt totalt umulig å svare på, og jeg vil mest sansynlig angre i morra, men la gå Ringenes Herre - To tårn Grip dagen (Sees The Day) Tatt av vinden Bridget Jones Dagbok Roots
Gjest manic Skrevet 16. april 2005 #13 Skrevet 16. april 2005 Det er vanskelig da! Får ta de fem gode jeg kommer på akkurat nu! Withnail and I Trainspotting Gudfaren Chunking Express Velvet Goldmine
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 17. april 2005 #14 Skrevet 17. april 2005 I tilfeldig rekkefølge: Nattsvermeren Tornefuglene Rear Window Et Vakkert Sinn Shadowlands
Gjest skindeep Skrevet 17. april 2005 #15 Skrevet 17. april 2005 Ringenes herre - to tårn et vakkert sinn den sjette sansen seven istid
Tusseline Skrevet 17. april 2005 #16 Skrevet 17. april 2005 I usortert rekkefølge: Ringenes Herre (alle) Den sjette sansen Four rooms Kill Bill (begge) (og alle andre Tarantinofilmer)
englefjes Skrevet 17. april 2005 #17 Skrevet 17. april 2005 Threes Lounge Fargo Kill Bill I Kill Bill II Eyes Wide Shut (evt bytte ut den siste med Magnolia)
Gjest Aurélie Skrevet 17. april 2005 #18 Skrevet 17. april 2005 Vanskelig..i og med at jeg vet jeg har sett mange flotte filmer, men husker dessverre ikke filmer sånn umiddelbart. De griper meg ikke på samme måte som bøker.. Men noen favoritter er bl.a. Schindlers Liste Et vakkert sinn Shine Pianisten Piano (har en forkjærlighet for dramatiske og emosjonelle filmer ja..).
Maetzii Skrevet 17. april 2005 #19 Skrevet 17. april 2005 1 Forrest Gump 2 The Wall 3 Hair 4 Mad Max 3 - Beyond Thunderdome 5 LOTR - Two Towers
Linselus Skrevet 17. april 2005 #20 Skrevet 17. april 2005 Hmm..er ikke såå god til å huske filmer jeg gitt: Men iallfall: -Schindlers liste -Den grønne mil -Dirty Dancing (ikke fordi den er så himla bra, men fordi det er Dirty Dancing og alltid har vært det, helt siden jeg var 12 år gammel) -Småkryp (fordi den betyr noe spesielt for meg) -Gladiatoren Overnevnte står i tilfeldig rekkefølge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå