AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #1 Skrevet 14. mars 2019 Da var han vel mere tent på henne? Er det ikke sånn at jo hardere penis er jo kåtere er han? Anonymkode: ed8c1...18c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #2 Skrevet 14. mars 2019 Jeg hadde dumnpet han! Grunn?! For dum. Anonymkode: 96d44...b87 22
Tigertone Skrevet 14. mars 2019 #3 Skrevet 14. mars 2019 (endret) Det er jo en ganske så stygg ting å si til en ny partner at han var hardere med ekskjæresten. Nå er ikke størrelse/hardhet på ereksjon noen indikator på hvor kåt en mann er, så ja, det er en stygg ting å si. Rett og slett. Jeg ville spurt ham hvorfor han har behov for å fortelle deg dette, og hva han tenker du/han får ut av det. Ereksjoner endrer seg også med alder, så det er nok heller der det ligger. Endret 14. mars 2019 av Tigertone 21
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #4 Skrevet 14. mars 2019 Si at du skjønner, du ble mye våtere med eksen du og.. Anonymkode: 27ff5...c52 38
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #5 Skrevet 14. mars 2019 Dette har med komplekser og usikkerheter han har, og har ikke med deg å gjøre. Ellers er det varsellampe at han skyver ansvar over på andre, det er ikke noe godt tegn. Anonymkode: b9283...611 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #6 Skrevet 14. mars 2019 Sier han rett ut at han var "hardere med eksen", eller sier han "jeg var hardere før"? Kan ellers ha noe med alder eller stress å gjøre. Anonymkode: 3917b...f01 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #7 Skrevet 14. mars 2019 Dette kan bare være en klønete måte å prøve å forklare at han sliter med et eller annet. Anonymkode: f0c52...62b 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #8 Skrevet 14. mars 2019 Det kan ha noe med alder å gjøre. Eller sykdom. Eller generelt dårlig helse og dårlig almenn form. Behøver ikke nødvendigvis å ha noe med kvinnen å gjøre. Med alderen kan menn få ereksjonsproblemer. Det er vanlig, og forekommer rett som det er. Det er utrolig dårlig gjort, uansett grunn, av denne mannen å si noe sånt, og dermed antyde at han ikke tenner nok på deg, men at han tente mer på eksen. Tror jeg hadde innført sexnekt en stund.... Anonymkode: 6c55d...12a 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #9 Skrevet 14. mars 2019 Han sier jeg var mye hardere før.Han har hatt problemer med reisning.Jeg føler meg lite attraktiv.Når jeg ser at penis ikke blir stiv eller han har problemer med reisning.Den har også blitt helt slapp når vi har hatt samleie .måtte bare avbryte.Den var helt død. Anonymkode: ed8c1...18c
Tigertone Skrevet 14. mars 2019 #10 Skrevet 14. mars 2019 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier jeg var mye hardere før.Han har hatt problemer med reisning.Jeg føler meg lite attraktiv.Når jeg ser at penis ikke blir stiv eller han har problemer med reisning.Den har også blitt helt slapp når vi har hatt samleie .måtte bare avbryte.Den var helt død. Anonymkode: ed8c1...18c Det kan være mange grunner til dette. Da kan det være lurt å ta en pause og bare kose med hverandre uten noen forventninger eller press. Bare slapp av i hverandres selskap. Om det tar seg opp, flott! Hvis ikke må det også være greit. Og han kan jo gjøre mye med deg som ikke innebærer penetrering. Endret 14. mars 2019 av Tigertone 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #11 Skrevet 14. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier jeg var mye hardere før.Han har hatt problemer med reisning.Jeg føler meg lite attraktiv.Når jeg ser at penis ikke blir stiv eller han har problemer med reisning.Den har også blitt helt slapp når vi har hatt samleie .måtte bare avbryte.Den var helt død. Anonymkode: ed8c1...18c Hvor gammel er han? Sliter han med helsen på noen måte? Anonymkode: f0c52...62b
Noska72 Skrevet 14. mars 2019 #12 Skrevet 14. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Si at du skjønner, du ble mye våtere med eksen du og.. Anonymkode: 27ff5...c52 Og føy på at eksen fylte deg mye bedre opp også:-) 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #13 Skrevet 14. mars 2019 Dersom det er du som maser og prøver å få det til å handle om deg når han får problemer med ereksjon, så er det han som bør revurdere forholdet med deg. Se på Tigertones innlegg over. Anonymkode: b9283...611 6
Noska72 Skrevet 14. mars 2019 #14 Skrevet 14. mars 2019 20 minutter siden, AnonymBruker said: Da var han vel mere tent på henne? Er det ikke sånn at jo hardere penis er jo kåtere er han? Anonymkode: ed8c1...18c Ikke nødvendigvis, kan være mange årsaker til litt sviktende ereksjon og hardhet.. Men JA i utgangspunktet hvis alt er normalt så jo kåtere = hardere:-)
liten og god Skrevet 14. mars 2019 #15 Skrevet 14. mars 2019 Hvis jeg ble kalt typen, ville hardheten forduftet.😬
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #16 Skrevet 14. mars 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si at du skjønner, du ble mye våtere med eksen du og.. Anonymkode: 27ff5...c52 34 minutter siden, Noska72 skrev: Og føy på at eksen fylte deg mye bedre opp også:-) Hvis han sliter med noe fysisk, så er dette oppskriften på å mislykkes. Anonymkode: f0c52...62b 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #17 Skrevet 14. mars 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han sier jeg var mye hardere før.Han har hatt problemer med reisning.Jeg føler meg lite attraktiv.Når jeg ser at penis ikke blir stiv eller han har problemer med reisning.Den har også blitt helt slapp når vi har hatt samleie .måtte bare avbryte.Den var helt død. Anonymkode: ed8c1...18c Har antagelig ingenting med deg å gjøre. Alder og nervøsitet er nok mest sannsynlig "synderen". Bare å kose og slappe av, så løser det seg nok Anonymkode: e02c5...dd1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #18 Skrevet 14. mars 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Han sier jeg var mye hardere før.Han har hatt problemer med reisning.Jeg føler meg lite attraktiv.Når jeg ser at penis ikke blir stiv eller han har problemer med reisning.Den har også blitt helt slapp når vi har hatt samleie .måtte bare avbryte.Den var helt død. Anonymkode: ed8c1...18c Du sa jo at han ble mye stivere med eksen. Dette stemmer jo ikke. Han ble stivere før. Ville tatt en del blodprøver og målt blodtrykk osv. Kan være starten på sykdom eller at testosteron nivået har synket. Det er ikke uvanlig. Snuser/røyker han? Menn som trener regelmessig får bedre potens og mere testosteron i kroppen. Kostholdet er også veldig viktig. Spiser man mye junk food i kombinasjon med drikking/røyk/snus og lite trening vil potensen bli mye dårligere på sikt. Intervalltrening der man får opp pulsen mot maks er veldig bra for ereksjonen og tung styrketrening. Anonymkode: 68749...40a 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #20 Skrevet 14. mars 2019 2 minutter siden, BruceOldfield skrev: Forlat den idioten. Han sa aldri at han var hardere med exen, men at han var hardere før.. Er ikke det ganske logisk? Var TS som fremstitle det som at han ble kåtere på exen sin noe hun skrev lengre ned ikke stemte. Anonymkode: 68749...40a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå