Gå til innhold

Liker dere menn med jern mellom beina?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei babes. Selv kjører jeg Harley. Har kjørt i ca 20 år nå. Har aldri kjørt annen sykkel enn Harley!!!!! Liker dere jenter her menn med jern mellom beina?

Videoannonse
Annonse
Gjest Seleena
Skrevet

Trøffel, jeg har gjennomskua deg forlengst!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Trøffel, jeg har gjennomskua deg forlengst!!!!

Det er valhalla.

Skrevet

jern som i sykkel? Niks. Jern som i ...? Jepp :sjarmor:

Skrevet

Husker jeg hadde en trehjulsykkel.. Damene var helt ville etter meg da.

Skrevet
Tviler ikke!! Du skal vel ut å sykle nå når våren er kommet??
Skrevet

Gutter på sykkel er harry, ferdig med det. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Husker særlig en stor dame som kom løpende etter meg hver gang jeg satte ned den store bakken.

Skrevet
Tviler ikke!! Du skal vel ut å sykle nå når våren er kommet??

Nei.. blir lite med det nå. Hu i Svingen har gitt meg forbud mot å sykle på trehjulsykkelen min.. Hun sier det er for farlig.

Skrevet

Nei.. blir lite med det nå. Hu i Svingen har gitt meg forbud mot å sykle på trehjulsykkelen min.. Hun sier det er for farlig.

Sier det bare for hun er redd for at du skal bli for fristende for damene du passerer på din vei....
Gjest Anonymous
Skrevet

Finnes ikke noe ekte mannfolk her ihvertfall :hoho: Trehjulssykkel :hoho: og du har dame????? De fleste damer liker jo menn med jern mellom beina!

Skrevet
Finnes ikke noe ekte mannfolk her ihvertfall :hoho:  Trehjulssykkel :hoho:  og du har dame????? De fleste damer liker jo menn med jern mellom beina!

Trehjulssykkel er intet hinder for å ha jern mellom beina! :wink:

Gjest Clamydia
Skrevet

Guran med reverompa!

Er det bare mc-sykler,store biler og bole-bikkje du har å skilte med ? Det er jo vel og bra det, men hva med det "andre" jernet ditt ? Hvordan er det? Jeg som du er kresen på varene, og godtar intet under 20 cm,erigert that is....snakker vi deg nå,Mann ?

*håpe* Kanskje du er drømmetypen jeg har venta på!

Skrevet

Æsj, nei.. Harley er ikke noe sexy..

Har du sånn med sinnsykt lang gaffel og bruker sånn teit bollehjelm også eller.. ? :roll:

Men menn i skinndress på svære japanske sykler derimot... :savnerensiklesmiley:

Gjest MC-baben
Skrevet

Karer med sykkel er tøft, men da skal de ikke skryte av det. Harley er kult hvis du ikke er HA medlem og kler deg normalt.

Ellers så er en sportssykkel vel så sexy hvis den ikke er alt for glorete i fargene. De gutta signaliserer et eller annet jeg ikke helt klarer å motstå. Dessuten så elsker jeg å sitte bakpå en sånn og klamre meg fast til typen..... :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, jeg har sittet på endel ganger, men jeg ble skikkelig nervøs siste gang jeg gjorde det, så jeg vet ikke om jeg gjør det noe mere. Jeg synes ikke da sportssykkelene eller hva de kalles er noe stilige. Jeg må innrømme at Harley er tøffest synes jeg..

Skrevet

kan hende han må være så fokusert på jerne mellom bena (sykkel) fordi han ikke har noe annet jern mellom bena :hoho:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg foretrekker noe mellom øra fremfor jern mellom beina. Har han jern mellom beina i tillegg, så er det helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...