MarianneE Skrevet 14. mars 2019 #2 Skrevet 14. mars 2019 Jeg tenker at det er ikke er sunt å bli så opphengt og bekymre seg så over to rundstykker og lapper. Spist er spist. Kanskje var det mye? Vel, da er det godt dette var denne ene gangen da. 7
Million Skrevet 14. mars 2019 #3 Skrevet 14. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere? Anonymkode: ff2d5...6cf Nei, hvordan kan jeg vite om det er mye? Kanskje du har vært ute og løpt i en time i dag fordi du trener til maraton, og kanskje skal du være på beina i en travel jobb resten av dagen? Kanskje er du en stor og kraftig, voksen mann som trenger mye mat? Du sier jo ingenting om hverken størrelse, kjønn eller alder. Så nei, jeg vet ikke om det var mye mat. Det er uansett dagstotalen man får i seg som teller, samt energien man forbruker ifht kcal inntaket. 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #4 Skrevet 14. mars 2019 Ikke bevegd meg i dag er kvinne .veier 70 kg 160 høy.beveger meg minimalt Anonymkode: ff2d5...6cf
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #5 Skrevet 15. mars 2019 Dette ene måltiden betyr ingen verdens ting. Det er kostholdet sett som en helhet over en uke som betyr noe. Anonymkode: 9e92f...849
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #6 Skrevet 15. mars 2019 Er det alt du har spist hele dagen eller var det ett måltid? Anonymkode: 961b9...1fd
drue Skrevet 15. mars 2019 #8 Skrevet 15. mars 2019 Jeg hadde nok blitt ganske mett på det selv hvis det var i ett måltid, men i løpet av en hel dag så er ikke det der mye. Jeg fikk forresten sykt lyst på lapper selv nå 😋
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #9 Skrevet 15. mars 2019 Hvis du spiser så mye til alle måltider, vil du nok legge på deg litt rundt magen😊 men av og til spiser man mye. Selv går jeg opp og ned i vekt. Må begrense meg med kveldsspising hvis jeg skal ha trivselsvekta mi. Men det er så godt å ha noe å knaske på om kvelden... Anonymkode: f64e6...402
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #10 Skrevet 15. mars 2019 Det er litt mye om dette er i ett måltid om man er passiv kvinne. Men når man spiser mer enn man pleier til ett måltid, er man gjerne mett lenger og orker ikke så mye mat til neste måltid. Må se litt større på ting. Ganske vanlig fredagslunsj for mange;) Kake-fredag. Anonymkode: 7f186...1c8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #11 Skrevet 15. mars 2019 Ja, det er mye, men man blir ikke feit av å spise litt i overkant en dag i ny og ne. Om du trener mye styrke er det middels mengde mat, da bruker musklene sukkeret Anonymkode: 9a923...ffe
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #12 Skrevet 15. mars 2019 Vi aner jo ikke hvor store rundstykkene var og hva de er laget av, vi aner ikke hva du hadde på og om du mener to halve rundstykker eller to hele/fire halve. Vi vet heller ikke hva du mener med lapper, hva de er laget av, hvor store de var, hvor tykke de var og hva du eventuelt spiste på dem. Så dette er umulig å svare på. Anonymkode: d5a4c...362 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #13 Skrevet 15. mars 2019 Hva har du ellers spist i dag? Hvor store var rundstykkene og lappene? Anonymkode: 2240a...c20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå