AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #1 Skrevet 14. mars 2019 Youghurt: Kan lage ansiktsmaske med det. Øl: Kan skylle håret med det. Kjerringrokk: Kan skylle håret med avkok av kjerringrokk, for å få glansfullt hår. Olivenolje: Kan brukes som hårkur. Flere forslag? Anonymkode: 74ff8...56a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #2 Skrevet 14. mars 2019 Agurkskiver på øynene. Anonymkode: b27f1...ee8 1
Alice123 Skrevet 14. mars 2019 #3 Skrevet 14. mars 2019 Eggehvite: Piskes lett, pensle på huden (ansikt), vent til det stivner og tørk av med fuktig klut. Strammer opp huden og gjør den myk! Det var faktisk det damene i gamle dager brukte for å preppe huden før de sminket seg 1
deedee_ Skrevet 14. mars 2019 #4 Skrevet 14. mars 2019 Kokosnøttolje kan brukes i håret som hårolje, kan brukes for å fjerne sminke, og for å gi fuktighet! 2
malifika Skrevet 14. mars 2019 #5 Skrevet 14. mars 2019 Most avokado som ansiktsmaske. Salt og sukker som kroppskrubb. 1
w0ho Skrevet 14. mars 2019 #6 Skrevet 14. mars 2019 Olje og sukker fungerer supert som leppeskrubb/ansiktsskrubb. Tilfører også masse fukt. Jeg bruker ofte det før sminken om jeg skal noe spesielt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #7 Skrevet 14. mars 2019 Skylle håret med øl? Si meg, tror du håret drikker næringsstoffer? Håret er dødt materiale. Skal man ha nytte av b-vitaminene i øl og ølgjær, må man SPISE dem selv. Ikke tømme dem over håret. Ikke hadde jeg hatt spesielt lyst til å gå rundt og stinke gammelt øl heller... Anonymkode: 24099...235 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #8 Skrevet 14. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Skylle håret med øl? Si meg, tror du håret drikker næringsstoffer? Håret er dødt materiale. Skal man ha nytte av b-vitaminene i øl og ølgjær, må man SPISE dem selv. Ikke tømme dem over håret. Ikke hadde jeg hatt spesielt lyst til å gå rundt og stinke gammelt øl heller... Anonymkode: 24099...235 3. Vasker du håret i øl vil det bli sterkere og tykkere Øl er stappfull av vitaminer og proteiner som vil hjelpe håret til å fremstå tykkere, sterkere og blankere, samtidig som alkoholen fungerer rensende. Til tross for at du ikke kan gjøre hvert enkelt hårstrå tykkere, vil ølen hjelpe til med å bygge volum fram til neste vask. Blant produktene som skal hjelpe deg til å få tykkere hår er faktisk øl noe av det beste, og rimeligste, produktet du kan bruke. Anonymkode: b27f1...ee8
Blingblingtahei Skrevet 14. mars 2019 #9 Skrevet 14. mars 2019 Avokado, banan, havregryn, kaffegrut, honning, melk, sitron, gelatin, olivenolje/kokosolje/solsikkeolje, yoghurt som du sier. Mye kan kan bruke 😄 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #10 Skrevet 14. mars 2019 Vann er en vinner 😊 Anonymkode: 6d470...db9 1
Djungelvrål Skrevet 14. mars 2019 #11 Skrevet 14. mars 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: 3. Vasker du håret i øl vil det bli sterkere og tykkere Øl er stappfull av vitaminer og proteiner som vil hjelpe håret til å fremstå tykkere, sterkere og blankere, samtidig som alkoholen fungerer rensende. Til tross for at du ikke kan gjøre hvert enkelt hårstrå tykkere, vil ølen hjelpe til med å bygge volum fram til neste vask. Blant produktene som skal hjelpe deg til å få tykkere hår er faktisk øl noe av det beste, og rimeligste, produktet du kan bruke. Anonymkode: b27f1...ee8 Nå er det 0,5 gr protein i ca 1 dl øl så jeg vil ikke kalle det stappfullt av proteiner! Det finnes b2 og b6 i øl men i den lille mengden øl som håret klarer å ta til seg vil jeg kalle det ubetydelig. Dessuten skal det skylles ut igjen. Hår er dødt og har ikke særlig nytte av vitaminer. Ødelagt hår knekkes av, fliser seg eller må klippes bort. Hår slites. Det er slik vi er skapt. Hvordan forklarer du biologisk at hårtykkelsen skal kunne økes av øl? Det er genetisk bestemt hva slags tykkelse man har på hårskaftet så den er jeg litt spent på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå