Gå til innhold

Middag med barn og familie. Spiser lavkarbo selv.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Foreldrene sier at barna får spise det de får servert. Det samme gjør de hjemme, men jeg har lyst å servere noe barn liker. Alder cirka tre år. Vet de elsker fiskeboller i hvitsaus, kjøttkaker, pannekaker og setter mer pris på pizza grandiosa enn hjemmelaget. Grandiosa utgår her.

Jeg har kjøpt inn lammelår i skiver. Tenkte servere med en saus, rot mos, gulrøtter og tyttebær. Men menyen er ikke bestemt. Det varierer hva de liker fra dag til dag. Kjøttkaker er safe, det samme er fiskeboller. Hva ville dere valgt? 

Og til dessert? Er bær og is til barna eller bær og vaniljekesam ok? De liker begge deler. Min mor tar med en kake jeg ikke kan spise, men det er greit. 

Anonymkode: efdfb...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde laget lammelår med tilbehøret som du hadde tenkt, også stekt noen kjøttkaker til barna " for sikkerhets skyld". 

Bær og is blir supert til dessert. Kesam er småkjipt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, LittDiva skrev:

Jeg hadde laget lammelår med tilbehøret som du hadde tenkt, også stekt noen kjøttkaker til barna " for sikkerhets skyld". 

Bær og is blir supert til dessert. Kesam er småkjipt.

Jeg må gå for en middag. Foreldrene er klokkeklar på at dette er middagen i dag. De maser ikke om å spise opp. Jeg kan velge, men har lyst å lage noe jeg selv liker, det er søndag. Barna liker heldigvis kesam, men jeg kan tilby begge deler. 

Ts

Anonymkode: efdfb...939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mitt ene barn har lammekjøtt  som desidert favorittmat, så der ville det gått godt unna. Den andre er småspist uansett hva som blir servert. Gulerøtter er veldig safe, men noen få poteter hadde vært greit i stedet for en potensielt fremmed rotmos. 

Men ingen grunn til å endre denne maten.

Anonymkode: eccd6...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...