Gå til innhold

Liten når slapp

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min er også er latterlig liten slapp. Kanskje 11-12. Men den gror fint til 19,5, har enda ikke fått noen klager eller styge kommentarer. Men hva det snakkes om når jeg ikke er tilstedet vet jeg ikke, men prøver å ikke tenke på.

Anonymkode: 92731...87b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Min er også er latterlig liten slapp. Kanskje 11-12. Men den gror fint til 19,5, har enda ikke fått noen klager eller styge kommentarer. Men hva det snakkes om når jeg ikke er tilstedet vet jeg ikke, men prøver å ikke tenke på.

Anonymkode: 92731...87b

11-12 slapp er stort, det! 

Anonymkode: 67810...2a9

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da blir den skikkelig stor/tykk?😆

Blir som Hulken, bare ikke grønn :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Fuckman1983 skrev:

Blir som Hulken, bare ikke grønn :)

Hvem er Hulken? En grønn  kuk hadde gjort seg! 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Fuckman1983 skrev:

Pikken min er heller ikke særlig stor i slapp tilstand, men det er helt utrolig hvor mye blod som kan samle seg i den tassaladden når jeg skal knulle. Så det er ingenting å bekymre seg over.

Min også. Den går bra "zero to hundred real quick"😂 Den tredobler seg i både lengde og tykkelse stiv hehe..

Anonymkode: b991d...118

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min også. Den går bra "zero to hundred real quick"😂 Den tredobler seg i både lengde og tykkelse stiv hehe..

Tredobler seg? Fra 3 til 9 da? 😂

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tredobler seg? Fra 3 til 9 da? 😂

Haha nei 0-100 er bare et utrykk man bruker, men ser det kan misstolkes😂😂 Er 6-7 cm slapp og 18-19 stiv🙈

AnonymBruker
Skrevet

Haha nei 0-100 er bare et utrykk man bruker, men ser det kan misstolkes😂😂 Er 6-7 cm slapp og 18-19 stiv🙈

Den stive tror jeg ikke  på! Åssen måler du? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den stive tror jeg ikke  på! Åssen måler du? 

På oversiden av skaftet mot magen og frem til tuppen av penis (den medisinske metoden som skal brukes), og ikke den målingen fra undersiden eller på siden som plusser på mange cm. Hvorfor tror du ikke på at den vokser seg tre ganger så stor? Er ganske vanlig det. Men dama ble ganske stor i øynene når hun tok på den første gangen. Så nesten litt skuffelse i øynene helt til den begynte å vokse😂

AnonymBruker
Skrevet

På oversiden av skaftet mot magen og frem til tuppen av penis (den medisinske metoden som skal brukes), og ikke den målingen fra undersiden eller på siden som plusser på mange cm. Hvorfor tror du ikke på at den vokser seg tre ganger så stor? Er ganske vanlig det. Men dama ble ganske stor i øynene når hun tok på den første gangen. Så nesten litt skuffelse i øynene helt til den begynte å vokse😂

Og før å holde oss til den medisinske metoden: hvor tjukk er den, helt slapp og erigert?  😎

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og før å holde oss til den medisinske metoden: hvor tjukk er den, helt slapp og erigert?  😎

Slapp er den helt myk så vanskelig å måle, men er  ikke tykk. Stiv er den 14 cm i omkrets. 

AnonymBruker
Skrevet

Slapp er den helt myk så vanskelig å måle, men er  ikke tykk. Stiv er den 14 cm i omkrets. 

Godt over medium, altså. 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

"Tass". Blir ikke større av at du forteller deg selv repetivt at du har liten. Naturen er selvoppfyllende. Du har en introspeksjon som er negativ. Din kropp velger å produsere mer kortisol fremfor testosteron. Din penis blir innskrumpet grunnet lavt testosteron. En snuoperasjon må til. Begynn med bedre kost, styrketrening, HIIT, sink og omega 3, vekk med sukker og omega 6. Les en bok om psykologisk egenprogramering. Bestem deg om å ta vare på deg selv. Hold på i 120 dager. Sjekk status. Vet du vil få en positivt overraskelse. Følger du mine råd så vil du aldri slutte. 

Går du ned for eksempel 20 kg så vil din penis i snitt bli 30 mm mer synlig. Med økt naturlig testosteron, grunnet tiltak nevnt over, så vil den og være mer full av blod og oppleves mer vital. Da vil du begynne å gi deg selv positive tilbakemeldinger. Da vokser selvfølelsen og DET MERKER DAMENE. 

Ta livet tilbake.

Anonymkode: 1d62b...d87

jeg kan være enig i tiltakene som positive, men å tenke at det har innvirkning på penis i slapp tilstand har faktisk ingen effekt. Å tenke at penis er liten som slapp og forbinde det med testosteron og kortisol er for meg også ikke riktig. Det virker som du blander sammen ulike oppskrifter her og kaster det inn i en og samme gryte

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, megda skrev:

jeg kan være enig i tiltakene som positive, men å tenke at det har innvirkning på penis i slapp tilstand har faktisk ingen effekt. Å tenke at penis er liten som slapp og forbinde det med testosteron og kortisol er for meg også ikke riktig. Det virker som du blander sammen ulike oppskrifter her og kaster det inn i en og samme gryte

Takk for godt innlegg.  Hilsen TS. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk for godt innlegg.  Hilsen TS. 

For å komme med mitt råd til deg så er det noe slik  - Du kan ikke endre dette uansett. du er født som du er og du hadde selv ingen innflytelse på hvordan du er skapt rent fysisk. Det du ikke kan endre trenger du heller ikke uroe deg for, fordi du kan ikke gjøre noe med det og da er hele prossessen bortkastet da den er irrelevant. Ingen mennesker er perfekte og vi har alle våre feil. Det vi må gjøre er å akseptere det som en del av livet og gjøre det beste vi kan ut av situasjonen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, megda skrev:

For å komme med mitt råd til deg så er det noe slik  - Du kan ikke endre dette uansett. du er født som du er og du hadde selv ingen innflytelse på hvordan du er skapt rent fysisk. Det du ikke kan endre trenger du heller ikke uroe deg for, fordi du kan ikke gjøre noe med det og da er hele prossessen bortkastet da den er irrelevant. Ingen mennesker er perfekte og vi har alle våre feil. Det vi må gjøre er å akseptere det som en del av livet og gjøre det beste vi kan ut av situasjonen. 

Enda et utmerket innlegg! Takk for at noen er oppegående her inne, for ikke å si oppestående.  😀

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen her. Jeg er en grower, og er i tillegg veldig påvirkelig. Kulde og hard trening får meg til å krympe godt, og kan lett bli hard også. Ikke minst pga fetisjen min. Størrelsen min ble kommentert og det ble småerting fra tidlig av. Så jeg brukte ofte PC-muskelen min. Både for å ikke være på mitt minste, og for å unngå å bli hard. Det har gjort meg veldig anspent i underlivet. Så slapp av, og ikke stress med det du ikke får gjort noe med uansett. De fleste i dag vet at en slapp penis ikke sier mye om størrelsen i stiv tilstand. 

• Liker 1
Skrevet

Tenk på at «grower» er en genial tilpassing til nordisk vinterklima fra evolusjonen. Varmetapet fra skrittet er stort, skulle du være uheldig og falle uti kaldt vann kan det være forskjellen på liv og død!

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel her kategoriene Grower og Shower hører hjemme?

For min egen del så er den omlag 18 i slapp tilstand, og 23 i erigert tilstand. Tror dette putter meg i kategorien shower siden den bare blir 5 cm lengre i erigert tilstand. Har inntrykk av at utvidelse i lengde og tykkelse ikke er proporsjonal da jeg vil anslå at min utvider seg omlag 50% opp til en omkrets på 18,5 cm i erigert tilstand.

DigBic

Anonymkode: 0f4da...b0e

Måtte Gud forby at du noen sinne fører genene dine videre!

Anonymkode: 3f41a...d6d

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig så tror jeg ikke det er så mange damer som vurderer penis i slapp tilstand. Jeg syns mannen min er fin naken, i slapp eller stiv tilstand.

Kjønnsleppene mine er litt skukkete og brystvortene er ganske store når jeg ikke er kåt. Men har aldri opplevd en mann som har hatt ett problem med det. Det er kun en selv som vurderer seg selv med ett så kritisk øye. Noen som er glad i deg kommer ikke til å gjøre det samme. 

Anonymkode: ea4af...051

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...