Gå til innhold

Liten når slapp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kuken min er ekstremt liten når den er slapp. Føler meg riktig puslete når jeg kler av meg sammen med ei dame. Hvordan reagerer dere damer på å se en sånn tass? 

Anonymkode: 67810...2a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Tass". Blir ikke større av at du forteller deg selv repetivt at du har liten. Naturen er selvoppfyllende. Du har en introspeksjon som er negativ. Din kropp velger å produsere mer kortisol fremfor testosteron. Din penis blir innskrumpet grunnet lavt testosteron. En snuoperasjon må til. Begynn med bedre kost, styrketrening, HIIT, sink og omega 3, vekk med sukker og omega 6. Les en bok om psykologisk egenprogramering. Bestem deg om å ta vare på deg selv. Hold på i 120 dager. Sjekk status. Vet du vil få en positivt overraskelse. Følger du mine råd så vil du aldri slutte. 

Går du ned for eksempel 20 kg så vil din penis i snitt bli 30 mm mer synlig. Med økt naturlig testosteron, grunnet tiltak nevnt over, så vil den og være mer full av blod og oppleves mer vital. Da vil du begynne å gi deg selv positive tilbakemeldinger. Da vokser selvfølelsen og DET MERKER DAMENE. 

Ta livet tilbake.

Anonymkode: 1d62b...d87

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kuken min er ekstremt liten når den er slapp. Føler meg riktig puslete når jeg kler av meg sammen med ei dame. Hvordan reagerer dere damer på å se en sånn tass? 

Sånn er jeg og, men den er helt vanlig når den er oppe. Er bare å finne seg i. Men du, ikke kall den "tass" Måtte le, tenkte på den gule bissevovven som gikk på barnetv når jeg var liten. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Tass". Blir ikke større av at du forteller deg selv repetivt at du har liten. Naturen er selvoppfyllende. Du har en introspeksjon som er negativ. Din kropp velger å produsere mer kortisol fremfor testosteron. Din penis blir innskrumpet grunnet lavt testosteron. En snuoperasjon må til. Begynn med bedre kost, styrketrening, HIIT, sink og omega 3, vekk med sukker og omega 6. Les en bok om psykologisk egenprogramering. Bestem deg om å ta vare på deg selv. Hold på i 120 dager. Sjekk status. Vet du vil få en positivt overraskelse. Følger du mine råd så vil du aldri slutte. 

Går du ned for eksempel 20 kg så vil din penis i snitt bli 30 mm mer synlig. Med økt naturlig testosteron, grunnet tiltak nevnt over, så vil den og være mer full av blod og oppleves mer vital. Da vil du begynne å gi deg selv positive tilbakemeldinger. Da vokser selvfølelsen og DET MERKER DAMENE. 

Ta livet tilbake.

Anonymkode: 1d62b...d87

Nei takk, jeg står over. Den funker tross alt som den skal ved stimulering. Alt dette kost og treningshysteriet som florerer er destruktiv for den mentale helsen. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Sånn er jeg og, men den er helt vanlig når den er oppe. Er bare å finne seg i. Men du, ikke kall den "tass" Måtte le, tenkte på den gule bissevovven som gikk på barnetv når jeg var liten. 

Tissetass, da? 

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har også veldig liten slapp. Men vokser seg stor og tykk nok. Tenker aldri på det

Anonymkode: be4c1...31f

Gjest 007_008_007
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gosh!!!! Vet du ikke hvordan kroppen funker?

AnonymBruker
Skrevet

min og er sånn. ingen kvinne har noen gang bemerket det. helst andre menn (bekjente) i fellesdusjer føler behov for å komme med nedsettende kommentarer om det. 

det med overvekt stemmer, jeg har prøvd å være både fet og tynn. 

ser på det som en praktisk funksjon, tar liten plass når den ikke er i bruk 😂

Anonymkode: 237a0...b7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har også veldig liten slapp. Men vokser seg stor og tykk nok. Tenker aldri på det

Anonymkode: be4c1...31f

Min blir også brukbar! 

AnonymBruker
Skrevet

I en seksuell setting er det størrelsen i stiv tilstand som betyr noe for min del. Så vidt jeg har forstått, sier ikke størrelsen i slapp tilstand nødvendigvis noe om størrelsen i stiv tilstand.

Ikke at størrelsen har allverdens å si på helheten heller for mitt vedkommende, da. :)

Anonymkode: a1103...e13

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker vel helst at det må være praktisk? Aldri tenkt "Oi! Nedtur. Den er liten når den er slapp" lizzm :ler:

(Men det skal vel sies at det ikke nødvendigvis er sånn at den er slapp lenger når det kommer så langt som til avkledning heller ;)

Anonymkode: 59326...51b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I en seksuell setting er det størrelsen i stiv tilstand som betyr noe for min del. Så vidt jeg har forstått, sier ikke størrelsen i slapp tilstand nødvendigvis noe om størrelsen i stiv tilstand.

Ikke at størrelsen har allverdens å si på helheten heller for mitt vedkommende, da. :)

Anonymkode: a1103...e13

Blir ikke allverden stor.  Tipper 12-13. Ingen jeg har ligget med har klaget, men det er det pinlige første møtet jeg alltid kvier meg før. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel her kategoriene Grower og Shower hører hjemme?

For min egen del så er den omlag 18 i slapp tilstand, og 23 i erigert tilstand. Tror dette putter meg i kategorien shower siden den bare blir 5 cm lengre i erigert tilstand. Har inntrykk av at utvidelse i lengde og tykkelse ikke er proporsjonal da jeg vil anslå at min utvider seg omlag 50% opp til en omkrets på 18,5 cm i erigert tilstand.

DigBic

Anonymkode: 0f4da...b0e

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel her kategoriene Grower og Shower hører hjemme?

For min egen del så er den omlag 18 i slapp tilstand, og 23 i erigert tilstand. Tror dette putter meg i kategorien shower siden den bare blir 5 cm lengre i erigert tilstand. Har inntrykk av at utvidelse i lengde og tykkelse ikke er proporsjonal da jeg vil anslå at min utvider seg omlag 50% opp til en omkrets på 18,5 cm i erigert tilstand.

DigBic

Anonymkode: 0f4da...b0e

Litt å vifte med den der foran damene! 

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om mannen har liten penis i slapp tilstand :) så lenge den gror litt går det fint, som andre skriver - shower og grower.

Anonymkode: acade...0b6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg ikke om mannen har liten penis i slapp tilstand :) så lenge den gror litt går det fint, som andre skriver - shower og grower.

Anonymkode: acade...0b6

Godt å høre. Hilsen TS. 

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er en shower. Den er nesten like stor slapp som i erigrert tilstand. Han våger ikke å dusje offentlig på grunn av det. Han føler at menn som har grower tror at han må ha en ENORM når han har reisning, og synes det er flaut. At de ser rart på ham, og tenker sitt. 

Menn har sine komplekser de og! 

Vi kvinner er nok mest opptatt av hvordan den er når den står, og hvordan den brukes. Hvordan den er som slapp har særdeles lite å si! 

Anonymkode: 468e5...b34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann er en shower. Den er nesten like stor slapp som i erigrert tilstand. Han våger ikke å dusje offentlig på grunn av det. Han føler at menn som har grower tror at han må ha en ENORM når han har reisning, og synes det er flaut. At de ser rart på ham, og tenker sitt. 

Menn har sine komplekser de og! 

Vi kvinner er nok mest opptatt av hvordan den er når den står, og hvordan den brukes. Hvordan den er som slapp har særdeles lite å si! 

Anonymkode: 468e5...b34

Ja, har sett sånne svære i badet,  jeg også og tenkt åssen den ble stiv. 

• Liker 1
Skrevet

Pikken min er heller ikke særlig stor i slapp tilstand, men det er helt utrolig hvor mye blod som kan samle seg i den tassaladden når jeg skal knulle. Så det er ingenting å bekymre seg over.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Fuckman1983 skrev:

Pikken min er heller ikke særlig stor i slapp tilstand, men det er helt utrolig hvor mye blod som kan samle seg i den tassaladden når jeg skal knulle. Så det er ingenting å bekymre seg over.

Og da blir den skikkelig stor/tykk?😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...