Gå til innhold

Trene/ slanke bort dobbelthake.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har tips til hvordan man trener bort dobbelthake? 

Anonymkode: 4295a...6ea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må nok slanke resten av kroppen også. Styr unna pepsi max.

Anonymkode: 930e8...579

Skrevet

Ta deg noen turer i skog og mark og ikke drikk brus eller spis godteri på et par måneder 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må nok slanke resten av kroppen også. Styr unna pepsi max.

Pepsi Max?

Anonymkode: a3b60...de8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slank, men farlig nært 50 år og ser at huden under haken er blitt betydelig slappere. Har googlet en del om dette, og ser at vektnedgang er for mange første bekjempelse mot dobbelthake. Likevel er det både genetisk hvordan huden under haken er, og selvsagt alder. 

Om det funker vet jeg ikke, men dette er noen øvelser som går igjen på nettet (og som jeg startet med denne uken):

Hold to knyttnever under haken med press mot haken i 30 sek (ha tunge mot tenner) (mao støtt ansiktet med albuene på bordet) og slipp opp i 10 sek. Gjenta 10 ganger. 

Sitt med ansiktet rett frem og bøy hodet bak mens du gaper og strekker kjeven frem (slik at du kjenner det strammer under haken) hold i noen sekund og gjenta 10 ganger. 

Om det funker har jeg ikke rukket å finne ut enda, men her sitter jeg og gjør øvelsene mine :) Tenker at det er verdt å prøve dette i første omgang

Anonymkode: 558ac...80e

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er slank, men farlig nært 50 år og ser at huden under haken er blitt betydelig slappere. Har googlet en del om dette, og ser at vektnedgang er for mange første bekjempelse mot dobbelthake. Likevel er det både genetisk hvordan huden under haken er, og selvsagt alder. 

Om det funker vet jeg ikke, men dette er noen øvelser som går igjen på nettet (og som jeg startet med denne uken):

Hold to knyttnever under haken med press mot haken i 30 sek (ha tunge mot tenner) (mao støtt ansiktet med albuene på bordet) og slipp opp i 10 sek. Gjenta 10 ganger. 

Sitt med ansiktet rett frem og bøy hodet bak mens du gaper og strekker kjeven frem (slik at du kjenner det strammer under haken) hold i noen sekund og gjenta 10 ganger. 

Om det funker har jeg ikke rukket å finne ut enda, men her sitter jeg og gjør øvelsene mine :) Tenker at det er verdt å prøve dette i første omgang

Anonymkode: 558ac...80e

Hørt at det hjelper å sleike seg på albuen også, faktisk.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pepsi Max?

Anonymkode: a3b60...de8

Bare overvektige personer kjøper pepsi max.

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er anorektisk og drikker to liter Pepsi Max om dagen.

Anonymkode: 91430...089

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er anorektisk og drikker to liter Pepsi Max om dagen.

Anonymkode: 91430...089

Jeg har diabetes type 1, BMI på 21, og drikker Pepsi Max når jeg har lyst på brus

Anonymkode: c7de6...8db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...