AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #1 Skrevet 13. mars 2019 Har noen venner som jeg ikke ser så ofte hvor store deler av kontakten skjer via snap. Men jeg føler til tider at jeg sender uinteressante snap, at jeg blir kjedelig rett og slett. Så jeg håper dere kan komme med tips til hva som er kjekt å få tilsendt på snap! Spesielt hva unge menn i begynnelsen av 20 årene liker (ikke nudes og sånt, for det passer seg ikke). Anonymkode: 8a0fb...2e1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #2 Skrevet 14. mars 2019 Små klipp av omgivelser. Morsomme selfies. Søte selfies. Smarte ord/quotes/memes. Anonymkode: 59a50...85a
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #3 Skrevet 14. mars 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Har noen venner som jeg ikke ser så ofte hvor store deler av kontakten skjer via snap. Men jeg føler til tider at jeg sender uinteressante snap, at jeg blir kjedelig rett og slett. Så jeg håper dere kan komme med tips til hva som er kjekt å få tilsendt på snap! Spesielt hva unge menn i begynnelsen av 20 årene liker (ikke nudes og sånt, for det passer seg ikke). Anonymkode: 8a0fb...2e1 Uff, skremmende å lese tankegangen din. Du skal være populær på en app. Vi lever i en falsk verden i dag. Slett snapchat du, få noe bedre innhold i livet ditt. Ta tilbake livet ditt, det ekte. Slett alle sosiale mediaer, dette fucker opp hodet ditt fullstendig. Anonymkode: f1a06...6b2 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #4 Skrevet 14. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Uff, skremmende å lese tankegangen din. Du skal være populær på en app. Vi lever i en falsk verden i dag. Slett snapchat du, få noe bedre innhold i livet ditt. Ta tilbake livet ditt, det ekte. Slett alle sosiale mediaer, dette fucker opp hodet ditt fullstendig. Anonymkode: f1a06...6b2 Takk for tips. Det handler ikke om å være populær på en app da. Men jeg er forsåvidt enig med deg i at SoMe fucker opp relasjoner og hodene våre. Vi blir sårbare, synlige eller usynlige, osv. Desverre er det slik at for å ha kontakt med noen venner jevnlig, blir det ofte disse kanalene en benytter seg av. Anonymkode: 8a0fb...2e1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #5 Skrevet 14. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips. Det handler ikke om å være populær på en app da. Men jeg er forsåvidt enig med deg i at SoMe fucker opp relasjoner og hodene våre. Vi blir sårbare, synlige eller usynlige, osv. Desverre er det slik at for å ha kontakt med noen venner jevnlig, blir det ofte disse kanalene en benytter seg av. Anonymkode: 8a0fb...2e1 Kom deg ut av det, har vært der selv. Slettet alt sammen! Face, insta og snap. Aldri hatt det bedre, skal man kontakte noen er det bare å sende en sms, mms eller ringe! Jeg var helt fucka av det...tok over livet mitt helt mentalt. Var styrt av å svare, sjekke om andre svarte. Blei skuffa når ikke svar kom. Tenk så mye mobbing det er via SoMe. Vi har skapt oss et kjempeproblem med disse tingene. Alt dette er jo bare tull, man sender bilder av hva man gjør for å vise til andre å få bekreftelse. Hvordan skal gå den dagen vi jenter ikke får det lenger på insta? Legger ut bilde fra trening der vi roser hverandre opp i skyene, booster oss! "SÅ flink" "Fina mi!!" Mange går på trening for å vise bildet av det, gjør noen lette øvelser. Thats it. Kom deg ut av det! Hadde aldri gitt mine egne barn en skjerm å leke på, før de var minst 16år, 18år for tlf. Anonymkode: f1a06...6b2 1
charactouy Skrevet 15. mars 2019 #6 Skrevet 15. mars 2019 På 14.3.2019 den 0.55, AnonymBruker skrev: Har noen venner som jeg ikke ser så ofte hvor store deler av kontakten skjer via snap. Men jeg føler til tider at jeg sender uinteressante snap, at jeg blir kjedelig rett og slett. Så jeg håper dere kan komme med tips til hva som er kjekt å få tilsendt på snap! Spesielt hva unge menn i begynnelsen av 20 årene liker (ikke nudes og sånt, for det passer seg ikke). Anonymkode: 8a0fb...2e1 Hadde du vært min venn, hadde jeg satt pris på snaps som interesserer deg. En spesielt fin soloppgang, katten du møtte på tur, om du er spesielt fornøyd med nytt antrekk, om planten din som sjelden blomstrer har fått knopper, hva som helst som foregår i livet ditt som hadde vært naturlig å småprate om hvis jeg møtte på deg ved frysedisken på Rema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå