Gjest -også kvinne- Skrevet 15. april 2005 #1 Skrevet 15. april 2005 Er det noen her inne som har for vane å kysse venninnene sine på munnen når dere treffes? Det er en spesiell kvinne jeg gjerne skulle gjort dette med, men hun er over 30, og jeg tror kanskje sånt er mer utbredt blant de yngre? Hun er en bekjent av meg, som jeg håper vil bli en god venninne etterhvert. -også kvinne-
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #3 Skrevet 15. april 2005 Hvorfor har du lyst til det? Det er i hvert fall ikke vanlig blant noen av dem jeg kjenner.
Mrs. K Skrevet 15. april 2005 #4 Skrevet 15. april 2005 Jeg og en venninne kysser av og til på munnen når vi skal si hadet. Det er hver gang uheld fordi vi er vant med å kysse mennene våre. Vanligvis klemmer vi hadet, men av og til går tingene så fort ved avskjed at den ene av oss bare står og holder døren åpen for den andre. Da kan sånt skje..... hos oss! Hilsen Trille
Trampe Skrevet 15. april 2005 #5 Skrevet 15. april 2005 nei. Hadde reagert sterkt hvis ei av mine venninner plutselig kysset meg...?? :-?
Gjest Seleena Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 Det er en spesiell kvinne jeg gjerne skulle gjort dette med En spesiell kvinne? Det hørest ut som du er mer forelsket i henne enn interessert i å knytte et venninneforhold. Jeg har aldri kysset en dame på munnen før, og tror venninnene mine hadde blitt litt paff
Gjest SumoBryter Skrevet 15. april 2005 #7 Skrevet 15. april 2005 Nei, jeg ville følt meg veldig utilpass om noen gjorde det på meg også, kanskje er jeg litt bifil da...
amalie2 Skrevet 15. april 2005 #8 Skrevet 15. april 2005 hvorfor så lyst å kysse venninen på munnen? tror ikke at det er mange som hadde godtatt det. jeg hadde ikke taklet det, og kanskje ikke ønsket å hatt en slik vennine, bare fordi jeg rett og slett hadde følt meg så ukomfortabel. men det kommer jo an på hvordan venninen din er og om hun kanskje gjør slikt med andre venniner.
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #9 Skrevet 15. april 2005 De eneste jeg har lyst å kysse på munnen er de jeg er forelsket i. Venninner er venninner, og de har jeg ikke mye behov for å kysse på.
Colargol Skrevet 15. april 2005 #10 Skrevet 15. april 2005 Hadde følt meg veldig utilpass om en venninne hadde gitt meg et kyss på munnen, vet om familier som gjør det, men det er også unaturlig for meg. Å gi en god venninne et kyss på kinnet er greit. Tror muligens denne venninnen din fort kan bli skremt og få en reaksjon som gjør at hun trekker seg lengre unna deg. Og det var jo ikke det du ville, var det det?
Gjest lilletroll Skrevet 16. april 2005 #11 Skrevet 16. april 2005 Er det noen her inne som har for vane å kysse venninnene sine på munnen når dere treffes? ALDRI
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2005 #13 Skrevet 16. april 2005 Nei, jeg har ingen venninner jeg gjør det med.
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #14 Skrevet 16. april 2005 Ikke til vane å gjøre det, men skjer innimellom. Som oftest i fylla når jeg tenker etter...
Annie Skrevet 16. april 2005 #15 Skrevet 16. april 2005 Det er en spesiell kvinne jeg gjerne skulle gjort dette med' date=' men hun er over 30,[/quote'] Hvorfor skulle du gjerne gjort det???? Det har vel forresten skjedd i fylla en sjelden gang, men aldri til vanlig.
Gjest Madeline Skrevet 16. april 2005 #16 Skrevet 16. april 2005 Jeg hadde reagert negativt. Å kysse på munnen er noe jeg gjør med mannen min. Derimot er det greit å gi ei venninne en klem.
Gjest seroxata Skrevet 17. april 2005 #17 Skrevet 17. april 2005 nei, jeg pleier ikke kysse venninner nei, med mindre jeg er veldig full, da kan det hende..... om jeg gjør noe når jeg treffer venninner, så er det å gi de en klem
Tusseline Skrevet 17. april 2005 #18 Skrevet 17. april 2005 Heh. Ja, jeg har ei venninne som jeg har et "sånt" forhold til. Vi kan gjerne gi et kyss på munnen når vi treffes/sier hadet. Ser ikke noe galt i det, men hender det er folk som gir litt merkverdige blikk.
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #19 Skrevet 17. april 2005 Som en annen bemerket: Kysse på munnen er noe jeg har lyst til med den jeg er forelsket i. Ikke en venninne. Har du følelser du ikke helt har fått "sortert ut riktig" ennå? Tror i alle fall ikke du kan satse på å kysse henne og late som det "bare" var et venninnekyss (som omtrent ikke eksisterer?)
smidja Skrevet 18. april 2005 #20 Skrevet 18. april 2005 Nei, det gjør jeg ikke. Har gjort det et par ganger på byn med en venninne bare for å erte noen mannfolk, men that's it...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå