Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør jeg? Vet jeg har mye å gi ( jobber med mennesker). Men det tapper meg til slutt for energi. Får behov for mye alenetid siden jeg tapper meg selv for energi på jobb.  Orker nesten aldri å treffe venner/være sosial ellers. 

Anonymkode: df5eb...b54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du utdannet innen yrke? Finnes det alternative yrker med din utdanning eller kompetanse? Hvor gammel er du? Har du vært i jobb lenge?

Skrevet

Slik er det å være voksen, man blir tappet av all jobb. Selv jeg som jobber vakt og sitter mest på ræva om nettene får mye mindre energi enn når jeg har ferie osv 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi jobber for å tjene til livets opphold. Hva er det du forventer? Jobb for å holde oss i live er stort sett det livet handler om.

Anonymkode: 24c11...0dd

Skrevet

Dere må ha skikkelig kjipe jobber, jeg jobber fordi det er gøy. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forsøk deg på en annen jobb du er kvalifisert til, en annen type jobb med mennesker eller bare en annen struktur på avdelingnen/boligen. Kjenner på det samme, men merker at det er ulikt avhengig av hvor jeg jobber, og ulike dager/pasienter. Videre hjelper det å koble ordentlig ut syns jeg, med noe hyggelig som også gir litt energi, som en kort gåtur eller litt musikk, en kinotur etc. Og ikke minst, noen dager eller kvelder satt av til å være aleine og bare sulle rundt hjemme. Hvor mye gjør du nå, og hvor mye ønsker du å gjøre ved siden av jobb egentlig?

Er uenig med de over. Ja, jobb er krevende og man orker ikke like mye som da man studerte. Men det er normalt å orke å være litt sosial o.l i tilelgg til jobb. Hvordan kan folk ellers ha barn, samboer, interesser, delta i organisasjoner, trene etc? 

Anonymkode: 94fbf...c35

AnonymBruker
Skrevet

Bytt jobb...

Anonymkode: 327a4...8d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...