Gå til innhold

Tilhengerfeste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Em11mily skrev:

om du mener merke så heter det visstnok thule brink 🙂 

Huff, thule høres fryktelig  kaldt  ut. 

Anonymkode: a485a...328

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, thule høres fryktelig  kaldt  ut. 

hvem du nå enn er så har du forandret mitt syn på hengerfester for livet. Kommer til å få nervøst sammenbrudd og latteranfall hver gang jeg ser ett.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Em11mily skrev:

hvem du nå enn er så har du forandret mitt syn på hengerfester for livet. Kommer til å få nervøst sammenbrudd og latteranfall hver gang jeg ser ett.

Godt, da er jobben min gjort. Forresten - hva med girspaken? 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt, da er jobben min gjort. Forresten - hva med girspaken? 

nå har jeg Automatic da men når jeg kjører mamma sin bil vil jeg nok få ufine tanker under giringa. Du må være ganske sprø som finner noe sexuelt i bildeler 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Em11mily skrev:

nå har jeg Automatic da men når jeg kjører mamma sin bil vil jeg nok få ufine tanker under giringa. Du må være ganske sprø som finner noe sexuelt i bildeler 

Hvem er sprø?  Liker best automatisk,  for da har en kun en stilling å ta hensyn til.  Disse gamle bilene ble nesten som å lese kamasutra, eller hva denne indiske saken heter.  😍

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er sprø?  Liker best automatisk,  for da har en kun en stilling å ta hensyn til.  Disse gamle bilene ble nesten som å lese kamasutra, eller hva denne indiske saken heter.  😍

tror du må være helsprø.....kamasutra er da sexuelle stillinger det da 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Em11mily skrev:

tror du må være helsprø.....kamasutra er da sexuelle stillinger det da 

Ja,  det vet jeg da vel.  1,2,3,4 gir eller i revers. Må liksom skifte litt stilling. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,  det vet jeg da vel.  1,2,3,4 gir eller i revers. Må liksom skifte litt stilling. 

altså nå har du virkelig vridd tankegangen min.....1234 framover går greir men i reversen kommer den aldri 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Em11mily skrev:

altså nå har du virkelig vridd tankegangen min.....1234 framover går greir men i reversen kommer den aldri 🙂 

Da er det kanskje best å la den stå i fri, og leke cowgirl.  😁

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en kjæreste som tredde en kondom over girstangen på en honda civic manuell  medgirkasse og skrevde over den. Klinte med henne mens hun ridde opp og ned på den. Den traff visst g-pungtet veldig bra😂

Anonymkode: b7afc...4b5

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en kjæreste som tredde en kondom over girstangen på en honda civic manuell  medgirkasse og skrevde over den. Klinte med henne mens hun ridde opp og ned på den. Den traff visst g-pungtet veldig bra😂

Der ser du, det fins alltid en løsning, selv for menn her på KVINNEGUIDEN.  Blæææ! 

AnonymBruker
Skrevet

Altså! Nå ser jeg for meg en løsning når kjerringen absolutt skal være med på biltur selv om bilen er full.....🤔

Rulleskøyter

Hengerfeste

Kjerringen i skjørt

Anonymkode: 6fed3...656

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der ser du, det fins alltid en løsning, selv for menn her på KVINNEGUIDEN.  Blæææ! 

Ja det finnes håp for alle. Starter man bilen og ruser motoren så dirrer det godt i musa i tillegg😂

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det finnes håp for alle. Starter man bilen og ruser motoren så dirrer det godt i musa i tillegg😂

Mannfolktøv!!!!!  👸

Gjest Paramount
Skrevet (endret)
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett noen videoer av jenter som har testet ut dette, det var perverst opphissende...girspake vil bli tatt med i vurderingen ved neste bilkjøp. Tenk å gire når du vet at kjæresten har sittet der, wow.. 😉

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet

Er'e ikke bedre at hun bruker ståkuken din som girstang , da?  😄

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...