Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2005 #1 Del Skrevet 15. april 2005 Etter at jeg begynte med jogging og svømming merker jeg mer og mer til hjertet mitt. Det føles ut som det er blitt sterkere (og større?) enn det var før. Når jeg ligger på sofaen kan jeg se navle-piercingen min hoppe opp og ned i takt med hjertet, og sambo sier han ser pulsen min tydeligere på halsen enn tidligere. Ligger jeg på magen kan jeg noen ganger bli forstyrret av følelsen av hjertet mitt som slår mot madrassen, og da får jeg ikke sove før jeg snur meg,.... Andre som merker mye til hjertet sitt? :klø: (jada,...dumt spørsmål,..men jeg er lurer virkelig,..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daniella_ Skrevet 15. april 2005 #2 Del Skrevet 15. april 2005 Ligger jeg på magen kan jeg noen ganger bli forstyrret av følelsen av hjertet mitt som slår mot madrassen, og da får jeg ikke sove før jeg snur meg,.... Andre som merker mye til hjertet sitt? :klø: (jada,...dumt spørsmål,..men jeg er lurer virkelig,..) Jeg merker ofte at hjertet mitt slår mot madrassen når jeg legger meg. Det har alltid vært sånn. Jeg har også lurt på hvorfor det er sånn. Hjertet mitt har vært sånn i perioder jeg ikke trener også, så jeg aner ikke hva det kommer av :-? Selv legger jeg hånda på en måte under der hvor hjertet er for å slippe å merke det. Ekkel følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå