Gå til innhold

Born this way

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har visst begynt å følge med på det 🙈 flere som ser på det? 

Jeg liker megan og Christina best. Elena er veldig lunefull tror jeg. Syns kris har gjort en god jobb alene med megan

Anonymkode: f0f88...83d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Born this way er en av favorittseriene her i huset :) Ja, det er en herlig serie. Og ja Elena er litt lunefull, hun virker også noe redd sin egen mor.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også skkurat begynt å se på. Megan og mamman er så søte ❤

Anonymkode: 84003...68b

AnonymBruker
Skrevet

Stakkers Elena da! Som ikke ble akseptert av sin mor før hun var oppi 20årene. Jeg syntes det er så trist å se hvordan hun sliter med seg selv. Men godt at hun kom inn i denne gjengen.

Syntes Megan er herlig. Hvor langt har dere kommet da? Redd for å si noe spoilere 🤐

Anonymkode: 061c8...aa3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes seriener for søtladen og amerikansk.

Anonymkode: 21ff3...455

AnonymBruker
Skrevet

Han ene... han sol bodde sammen med shaun/sean virker veldig velfungerende. Det er ikke downs han har? Han er jo både reflektert og ganske moden. Hadde nok ikke skjønt at han hadde en utviklingshemming om jeg hadde møtt han tilfeldig. 

Moren til Elena er veldig streng. Og lar henne ikke ha følelser omtrent. Synes synd på henne. Virker ikke så kjærlig. 

Det er en fin gjeng da. Selv om det blir litt drama innimellom. 

Anonymkode: 3b2b0...6fe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Moren til elena er litt streng ja, men husk at elena blir fysisk sånn som når hun dyttet moren ned på bakken. Kanskje kulturen i Japan hun kommer fra som gjør at hun er sånn kjølig. Men noe er det med de begge vel. 

Syns synd på megan når hun ble dumpet av Steven. Har vært i hennes sko når det gjelder å få falske forhåpninger 

Skrevet

Likte filmen, men fyyy så forbannet jeg ble på valget han tok på slutten. 

Skrevet

Har sett alle sesongene :) gleder meg til sesong 4

AnonymBruker
Skrevet
På 14.3.2019 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Moren til elena er litt streng ja, men husk at elena blir fysisk sånn som når hun dyttet moren ned på bakken. Kanskje kulturen i Japan hun kommer fra som gjør at hun er sånn kjølig. Men noe er det med de begge vel. 

Syns synd på megan når hun ble dumpet av Steven. Har vært i hennes sko når det gjelder å få falske forhåpninger 

Jeg tenker at Elena har disse adferdsproblemene nettopp på grunn av morens kalde framtoning. Elena har jo selv bedt moren være mer som de andre mødrene - aksepterende. Hun hadde nok ikke hatt dette sinnet/frustrasjonen mot moren hadde ikke moren krevd det umulige. Men jeg skjønner at kulturen i Japan på 90tallet har skylden.

Megan dumpet jo første kjæresten fordi han ikke ville gifte seg. Og så kommer Steven inn og gir henne de forhåpningene -for så å bli svett når megan vil gifte seg. Den kjærlighetssorgen trengte han ikke påføre henne. 

Anonymkode: 061c8...aa3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Moren til Elena sa at hun ikke aksepterte eller nærmet seg datteren fordi kulturen i Japan ikke godtar funksjonshemninger. Elena er redd for nærhet,  traumatisert og usikker, samtidig som hun vil ha nærhet og kjærlighet, skyver hun det fra seg. Stakkar,  i tilegg til downs har hun alt det. Men hun blir mye bedre. Har sett alle sesongene. 

Anonymkode: 0f66b...6fb

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Moren til Elena sa at hun ikke aksepterte eller nærmet seg datteren fordi kulturen i Japan ikke godtar funksjonshemninger. Elena er redd for nærhet,  traumatisert og usikker, samtidig som hun vil ha nærhet og kjærlighet, skyver hun det fra seg. Stakkar,  i tilegg til downs har hun alt det. Men hun blir mye bedre. Har sett alle sesongene. 

Anonymkode: 0f66b...6fb

Okei, ja da har ikke ikke fått det med meg. Har ikke sett alle episodene. Det er jo trist hvis det var slik at moren ikke godtok henne før. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...