AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #1 Skrevet 13. mars 2019 Jeg har en kollega som alltid skal hevde seg- snakke seg selv opp. Hun er «best, kan mest, best likt» etc. Ingen liker henne, men vi lytter respektfullt.. Hun er ensom. Sender meldinger nesten hver dag på fritiden om hva som skjer på jobb, bli med hit og dit.. ja listen er lang. Jeg er travel, har to jobber, verv, flere barn, mann, syke foreldre, samt kronisk syk selv. Må(!)hvile mellom slaga. Dette forstår hun ikke! Maser, og spør, tar ikke ett hint. Hun er sår og ensom, så vil ikke såre henne heller. Hvordan få «fred» på en fin måte? Det er så ille at jeg vurderer å slutte pga dette. Anonymkode: 1deeb...438
SoWhat? Skrevet 13. mars 2019 #2 Skrevet 13. mars 2019 Hvordan forstår hun ikke? Hint er ikke ok. Jeg vet ikke om jeg selv forstår hint. Det er bedre å snakke direkte. Du kan si ting på en ok måte for det. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2019 #3 Skrevet 14. mars 2019 Sifra at du ikke vil ha kontakt utenfor jobben, det er en grei måte. Selv har jeg kun kontakt med noen få som jeg liker via jobb, bruker ikke tid på feil mennesker lenger. Uansett. Anonymkode: ba2ef...44d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå