*nordby* Skrevet 13. mars 2019 #1 Del Skrevet 13. mars 2019 Noen som har protese i albuen? Jeg må fjerne toppen av spolebenet og sette inn protese. Lurer på hvordan armen din fungerer i dag, har du smerter, klarer du å bruke armen som før, var du lenge på sykehuset, og tok det lang tid før du kunne jobbe? Jeg jobber i et svært tungt fysisk yrke. Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nordby* Skrevet 15. mars 2019 Forfatter #2 Del Skrevet 15. mars 2019 Ingen..? Ikke så rart egentlig, ca 20 får protese i albuen årlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2019 #3 Del Skrevet 15. mars 2019 All denne informasjonen får du av ortopeden.... Anonymkode: 344a9...da5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suzanne Skrevet 23. februar 2020 #4 Del Skrevet 23. februar 2020 Jeg har! Hvis du lurer på noe fortsatt, er det bare å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå