Gå til innhold

Noen som har erfaring med neseoperasjon/neseplastikk i Norge, eller som vurderer det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg har veldig lyst til å operere nesen min, tenker på at hadde jeg fått nesen min litt mindre (for jeg har stor nese det er det ingen tvil om) så hadde jeg følt meg tuusen ganger bedre. Nesa mi har bare vokst seg større, nå er jeg snart 23 år så håper ikke den vokser mer, men den har allerede vokst aalt for mye. Siden nesen min er for stor, så får den øyenene og munnen min til å se mindre ut. Det ser også fælt ut på bilder, enten på selfie eller om noen andre tar bilder av meg. Jeg hater den viirkelig.

Jeg vil gjøre det i nærheten av der jeg bor, vil helst slippe å reise til utlandet.. selv om det er en del billigere. 

Blir også redd for at jeg skal bruke mye penger på å operere nesa, og når jeg skal se resultatet etterpå så ser det verre ut enn når jeg tok operasjonen. Har lest om flere noen som ikke har blitt fornøyd etterpå.

har noen her erfaring? Eller hørt om/kjenner noen som har gjort det og om de ble fornøyd? 😊

Anonymkode: e32b4...951

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du går inn her; 

så finner du ekstremt mye informasjon og erfaringer 🤗

Endret av Frk.sommerfugl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å tenke deg nøye om før du gjør alvor av det. Husk at kropper er forskjellige og ingen er perfekte, anbefaler deg å være naturlig, det er det som er finest 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 13.3.2019 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har veldig lyst til å operere nesen min, tenker på at hadde jeg fått nesen min litt mindre (for jeg har stor nese det er det ingen tvil om) så hadde jeg følt meg tuusen ganger bedre. Nesa mi har bare vokst seg større, nå er jeg snart 23 år så håper ikke den vokser mer, men den har allerede vokst aalt for mye. Siden nesen min er for stor, så får den øyenene og munnen min til å se mindre ut. Det ser også fælt ut på bilder, enten på selfie eller om noen andre tar bilder av meg. Jeg hater den viirkelig.

Jeg vil gjøre det i nærheten av der jeg bor, vil helst slippe å reise til utlandet.. selv om det er en del billigere. 

Blir også redd for at jeg skal bruke mye penger på å operere nesa, og når jeg skal se resultatet etterpå så ser det verre ut enn når jeg tok operasjonen. Har lest om flere noen som ikke har blitt fornøyd etterpå.

har noen her erfaring? Eller hørt om/kjenner noen som har gjort det og om de ble fornøyd? 😊

Anonymkode: e32b4...951

Det er ikke alle som velger å operere seg i utlandet kun fordi det er billigere😊 Jeg personlig valgte å operere nesen min i Iran fordi kirurgene er MYE flinkere! Reis til et land hvor de har lengre erfaring. Jeg kjenner flere som har operert nesa i Norge og ingen av de er fornøyde. Tre av dem reiste til utlandet for å operere på nytt. 

Anonymkode: 069ec...5c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle som velger å operere seg i utlandet kun fordi det er billigere😊 Jeg personlig valgte å operere nesen min i Iran fordi kirurgene er MYE flinkere! Reis til et land hvor de har lengre erfaring. Jeg kjenner flere som har operert nesa i Norge og ingen av de er fornøyde. Tre av dem reiste til utlandet for å operere på nytt. 

Iran? Virkelig? Jeg hadde da mye heller dratt til Israel i såfall 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Iran? Virkelig? Jeg hadde da mye heller dratt til Israel i såfall 

Israel? Hehe, ja du har kanskje rett.. Kanskje kirurgene der har enda lengre erfaring. Er vel ikke mange som slår nesene til folk fra Israel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Israel? Hehe, ja du har kanskje rett.. Kanskje kirurgene der har enda lengre erfaring. Er vel ikke mange som slår nesene til folk fra Israel. 

Jeg vet ikke hvem som har lengst erfaring på neseoperasjoner, men ved operasjon ville jeg mye heller vært hos israelske leger enn iranske leger hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Jeg vet ikke hvem som har lengst erfaring på neseoperasjoner, men ved operasjon ville jeg mye heller vært hos israelske leger enn iranske leger hvertfall. 

Det er iranere som har lengst erfaring av de to, og de er på topp når det kommer til plastikkirurgi. Er dessverre en stor trend å operere hele kroppen der nede.. Om du har en greie for israelske leger og vil «være hos de» så er jo det smak og behag:) Jeg ble kjempe fornøyd med den nye nesen jeg fikk i Iran 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er iranere som har lengst erfaring av de to, og de er på topp når det kommer til plastikkirurgi. Er dessverre en stor trend å operere hele kroppen der nede.. Om du har en greie for israelske leger og vil «være hos de» så er jo det smak og behag:) Jeg ble kjempe fornøyd med den nye nesen jeg fikk i Iran 😅😅

Israel har hverfall jævla gode leger, men jeg skal ikke krangle på at Iran muligens har lenger erfaring til plastikkneser 😉 men jeg personlig hadde ikke følt meg trygg om jeg hadde vært i Iran og blitt syk og innlagt på sykehus der. 

Jeg hadde absolutt ikke villet vært på et Israels sykehus heller, men mener det er mye sikrere og tryggere å være pasient der enn i Allahs verden. 

Jeg er aldri utenlands, har vært et par ganger i livet i Danmark men aldri lenger sør, jeg holder meg her i nord 👍 

Mitt valg er enkelt, alt er tryggere her i norge i sykehus med få enkelte unntak 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri ta neseoperasjon jo mindre du virkelig må. Hadde srt komlekser med nesen min, var kjempestygg. Nå angrer jeg fordi jeg har fått en nesesykdom som har vært i et år. Husker ikke hva det heter men folk lukter en ekkel lult fra nesen min, kjæresten trodde ånden min luktet bæsj liksom, men det er fra nesen min. :( :( Har lest det har skjedd med flere etter kirugiske inngrep :( aner ikke hvordan denne lukten skal gååå bort. Lest det legger seg skorper og dritt i nesen..

Anonymkode: e40b1...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tok operasjon februar 2017 så tonår er det vel...

Anonymkode: e40b1...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Arvet pappas markante kroknese og ble operert uken etter 18 års dagen min. Da hadde nesen ødelagt hele oppveksten min. Nok var nok. 

Beste jeg har gjort, jeg fikk et nytt liv. 

Anonymkode: 8fb36...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
AnonymBruker

Jeg skal operere hos Tvedt i august. Føler vi forstår hverandre og føler meg godt ivaretatt av akademikliniken, de har svart på alt jeg har lurt på og vært behjelpelig så langt. 

Anonymkode: 87042...ec5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...