Gå til innhold

Jeg har et problem!

Fremhevede innlegg

Gjest snippa ikkepålogget
Skrevet

Jeg må bare si at jeg syntes begge kjolene var fine..... det hjelper kanskje ikke så mye :klø:

Men jeg fikk kjolen min sydd av ei utrolig flink syerske en kjole lik pronovias, stoffet kjøpte jeg i tyrkia så det tok hun ikke med i prisen men jeg betalte 6700 kr for å få drømme kjolen min sydd og en del tilbehør til. Så prisen din syntes jeg ikke var så ille :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå har jeg fått mail av Elisabeth i brudeshop.com.

Hun kan bestille duplikat til meg av Kirby, Prisen blir 5100 , Skulle betale 8600 for orginalen før hun ikke viste at det var tomt for min str.

Da blir den sydd på mine mål......

Er det rimelige pris???

Vet ikke hvilken størrelse du bruker da, men her kan du få Joanna til en kjekk pris: http://www.finn.no/finn/bap/object;pdc=111...tHq057007&pos=1

Hvis ikke kan du få sydd Kirby-kopi til 3500,- i Danmark, gjennom ei som har auksjoner på qxl.no... Men det var jo en grei pris fra brudeshop også! :wink:

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Ta deg en ny runde og kikk på kjoler. Det er tross alt ditt bryllup, og du burde ikke ta til takke med det nest beste.

Lykke til.

Skrevet
Nå har jeg fått mail av Elisabeth i brudeshop.com.

Hun kan bestille duplikat til meg av Kirby, Prisen blir 5100 , Skulle betale 8600 for orginalen før hun ikke viste at det var tomt for min str.

Da blir den sydd på mine mål......

Er det rimelige pris???

Jeg synes ihvertfall at det tilbudet var rimelig. Skal du beholde kjolen etter bryllupet? For hvis du skal selge den, vil du nok tape på at det ikke er den originale kjolen. (men man skal jo ikke tenke slik :) )

Hvis jeg var deg, ville jeg tatt imot tilbudet og gått for duplikaten. Den blir nok bra lik Kirby. Og Kirby er en utrolig nydelig kjole!

Skrevet
Jeg synes ihvertfall at det tilbudet var rimelig. Skal du beholde kjolen etter bryllupet? For hvis du skal selge den, vil du nok tape på at det ikke er den originale kjolen. (men man skal jo ikke tenke slik :) )

Hvis jeg var deg, ville jeg tatt imot tilbudet og gått for duplikaten. Den blir nok bra lik Kirby. Og Kirby er en utrolig nydelig kjole!

Jeg var på en brudesalong å prøvde en annen ms kjole!

Den var til leige for 7200 og til salgs for 8500..... Så uansett om jeg for selgt den for 2000 kr..... så har jeg gjort det godt.... synst eg........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...