ikka2011 Skrevet 15. april 2005 #1 Skrevet 15. april 2005 Har bestilt meg kjole gjennom brudeshop.com og i dag fekk eg tlf. av Elisabeth. levrandøren hennes hadde ikke kjolen min i min størelse. Men kunne få denne Til samme pris. Og med armer. Denne "tara" er i 2005 koleksjonen! Va skal jeg gjøre? noen råd.... Var så bestemt på at dette var MIN kjole.....
Minerva Grey Skrevet 15. april 2005 #4 Skrevet 15. april 2005 Har du sjekket med andre forhandlere om de har den første kjolen? Har sett den hos Kristins Brudesalong og andre steder - ta en ringe/maile-runde. Ville ikke gått med 'erstatningskjolen' sånn helt uten videre - synes kjolen 'din' er penere, og har en følelse av at du alltid vil lure på om ikke drømmekjolen ville vært et bedre valg.
ikka2011 Skrevet 15. april 2005 Forfatter #5 Skrevet 15. april 2005 Jeg vet kristins har hat den, men den er godt ut av produksjon..... så den er vel selt på salg forlenge siden... Dei hadde den i str. 12 men jeg en 18.... huff.... må teenke litt å venne meg litt av kirby kjolen tror jeg...
liv Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 Har du vurdert å ta en ny runde å se på kjoler? Kanskje det dukker opp en annen du liker mer en Tara?
Kali- Skrevet 15. april 2005 #7 Skrevet 15. april 2005 Jeg hadde tatt meg en ny runde! Tara-kjolen har et veldig fint snitt, men det er noe spesielt med Kjolen man har falt for... Det er synd at du ikke får den kjolen du vil ha, men ta deg en runde til Kanskje du finner en som er like fin? Eller kanskje finere? Uansett så er det vel morsomt å prøve?
Kristin S Skrevet 15. april 2005 #8 Skrevet 15. april 2005 Kan du ikke leie den kjolen et sted da? Eller har du bestemt deg for å kjøpe?
lucky Skrevet 15. april 2005 #9 Skrevet 15. april 2005 Så irriterende da :-x Jeg ville tatt en ny runde og sjekket. Jeg synes de var ganske ulike foran de to kjolene og "din" kjole var mye penere synes nå jeg Lykke til :trøste:
Snutus Skrevet 15. april 2005 #10 Skrevet 15. april 2005 Så irriterende da :-x Jeg ville tatt en ny runde og sjekket. Jeg synes de var ganske ulike foran de to kjolene og "din" kjole var mye penere synes nå jeg Lykke til :trøste:
Gjest Miss.Chanel Skrevet 15. april 2005 #11 Skrevet 15. april 2005 sliter litt selv! skulle hatt "marion" i str.8 , men de fleste er str.10! likner litt på "din" kjole egentlig... er det stor forskjell på 8 og 10 ? er jo snøring bak sier alle som skal selge! men jeg vil ikke bli helt "snurpa" igjen heller!
Trampe Skrevet 15. april 2005 #12 Skrevet 15. april 2005 Kjolen du hadde bestemt deg for er utrolig nydelig. Den var mitt andrevalg... og min mening er at den er mye finere enn den du får til samme pris. Hva med å sjekke på utenlandske internettsider? Danmark? Kjøpe brukt? Jeg kjøper min brukt, og ser ikke noe feil med det.. Synes ikke du skal slå deg til ro med en kjole du innerst inne ikke vil ha...og du har jo enda litt tid igjen. Dette får du til
TeddyToria Skrevet 15. april 2005 #13 Skrevet 15. april 2005 Men du, hva med MS Joanna??? Den er jo veeeldig lik på Kirby i både fasong og det hele! Det er jo mulig den kan skaffes da! For den er ikke gått ut av sortementet så vidt jeg vet... Dette er Joanna Du trenger jo ikke å bestille den paris-jacket som liksom hører til... Bare et tips! :-) Tara er også en nydelig kjole, men det er noe med KJOLEN man har sett seg ut! LYKKE TIL!
ikka2011 Skrevet 15. april 2005 Forfatter #14 Skrevet 15. april 2005 Her jeg bor er det laaaangt til nermeste brudesalong... og bare en me maggie sottero kjoler.... ca 1,5 time her fra.... og dei har ingen kjoler som jeg liker..... Har sett etter brukt men har ikke sett "kirby" ..... men masse "marion" men den er ikke helt meg..... Jeg rekner med at levrandøren til brude shop ikke har str. min i joanna, for da tror jeg dei ville nevnt den... den er mer lik en tara. Jeg har alt betalt 30 % av kjolen..... så jeg må bare tenke litt...... studere Tara litt..... sjå om jeg kan sjå det føre meg! :-) Takk for alle svar :-)
Lillemilla Skrevet 15. april 2005 #15 Skrevet 15. april 2005 Jeg har kikket på Tara tidligere på nett og synes den var fin der, men den var IKKE fin på virkelig.. ihvertfall ikke min smak. Tror jeg ville sett den på virkelig før du evt bestemmer deg dersom du ikke har gjort det allerede.
ikka2011 Skrevet 15. april 2005 Forfatter #16 Skrevet 15. april 2005 Har ikke sett den i virkligheten..... men noen av maggie kjolen er ganske like.... og jeg har prøvd ein nesten lik... bare men masse strass- perler på bryste .... noen jeg synst blir for masse! Så stilen liker jeg!
TeddyToria Skrevet 15. april 2005 #17 Skrevet 15. april 2005 Forresten, du kan få kjolen din sydd da... Blir jo ikke "ekte" MS, men vel så fin. Ei dame i DK selger kjoler som sys hos de samme syerskene som syr Pronovias, MS og Demetrios, men de blir mye billigere fordi det ikke står MS eller annet merke i dem...som så mye annet, er merkelappen dyr! Det er i alle fall et alternativ for deg, da får du den jo sydd etter dine mål, og har den i løpet av 1 - 1,5 mnd! :-)
Nuwanda Skrevet 16. april 2005 #18 Skrevet 16. april 2005 Hei, så ergelig! Foreslår at du setter inn en forespørsle på www.dba.dk ("Den Blå Avis") i Danmark - et fantastisk nettsted for kjøp og salg av alt mulig. I tillegg finnes det muligheter for kjøp/salg på http://www.bryllup.dk/bryllupsforum og så har du http://www.brollopstorget.se der man også kan avertere /se hva som er til salgs. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 16. april 2005 #19 Skrevet 16. april 2005 Jeg synes alternativet var flottest jeg da... Er det ingen andre steder du kan få fatt i drømmekjolen da?
ikka2011 Skrevet 16. april 2005 Forfatter #20 Skrevet 16. april 2005 Nå har jeg fått mail av Elisabeth i brudeshop.com. Hun kan bestille duplikat til meg av Kirby, Prisen blir 5100 , Skulle betale 8600 for orginalen før hun ikke viste at det var tomt for min str. Da blir den sydd på mine mål...... Er det rimelige pris???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå