AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #1 Skrevet 13. mars 2019 Telefonanrop + sms fra Jehovas vitner. Har de lov til dette? Jeg har omtrent sluttet å ta telefonen. Ja, jeg har meldt fra til br.reg om å ikke motta reklameoppringninger o.l. for flere år siden. Er hemmelig nr løsningen? Anonymkode: 5e18b...786
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. mars 2019 #2 Skrevet 13. mars 2019 Har de begynt med det nå, ikke nok med å ringe på dørene nei
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #3 Skrevet 13. mars 2019 Mye lettere å unngå dem med telefonen da. Bare å IKKE ta telefonen, mår den ringer... Anonymkode: 939a5...11a 2
Million Skrevet 13. mars 2019 #4 Skrevet 13. mars 2019 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Telefonanrop + sms fra Jehovas vitner. Har de lov til dette? Jeg har omtrent sluttet å ta telefonen. Ja, jeg har meldt fra til br.reg om å ikke motta reklameoppringninger o.l. for flere år siden. Er hemmelig nr løsningen? Anonymkode: 5e18b...786 Du blokkerer nummeret deres på telefonen din. Så slipper du både telefoner og sms'er. Har forøvrig aldri opplevd å bli oppringt av noe trossamfunn eller Jehovas vitner. Er det noe nytt de har begynt med eller? Høres helt sprøtt ut. Hva har de gjort? Laget seg et callsenter der de ansetter folk til å sitte og ringe rundt og sende meldinger? Du spør om de har "lov" til dette, men jeg tror ikke det er forbudt å ringe folk for å "frelse dem", nei. Endret 13. mars 2019 av Million 4
Gjest padawan Skrevet 13. mars 2019 #5 Skrevet 13. mars 2019 Moderne telefoner har mulighet til å blokkere telefonnumre. Sbsidiært kan du faktisk gi beskjed til de det gjelder om at du ikke er interessert men det er antageligvis for mye å forlange.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #6 Skrevet 13. mars 2019 Jeg har også opplevd dette, og de ringte med «ukjent nummer», altså er det umulig å sperre nummeret. De la også igjen beskjed på telefonsvareren min, noe jeg opplevde som ekstremt invaderende. Kan ikke fatte at dette er lov?! Anonymkode: 5fc08...39d 3
Gjest padawan Skrevet 13. mars 2019 #7 Skrevet 13. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: altså er det umulig å sperre nummeret. Hverken ukjent nummer eller skjult nummer er umulig å blokkere. Reservasjonsregisteret gjelder kun for salg rettet mot privatpersoner og man kan diskutere om dette faktisk går inn under det begrepet.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #8 Skrevet 13. mars 2019 Neste gang sier du, fy faen så jævla frekke dere er, da ringer de nok ikke igjen. Anonymkode: 37446...5c9 2
Honey Dew Skrevet 13. mars 2019 #9 Skrevet 13. mars 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også opplevd dette, og de ringte med «ukjent nummer», altså er det umulig å sperre nummeret. De la også igjen beskjed på telefonsvareren min, noe jeg opplevde som ekstremt invaderende. Kan ikke fatte at dette er lov?! Anonymkode: 5fc08...39d På min mobil går det an å spekker ukjente nr. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #10 Skrevet 13. mars 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Telefonanrop + sms fra Jehovas vitner. Har de lov til dette? Jeg har omtrent sluttet å ta telefonen. Ja, jeg har meldt fra til br.reg om å ikke motta reklameoppringninger o.l. for flere år siden. Er hemmelig nr løsningen? Anonymkode: 5e18b...786 Herregud, for en sytete snowflake du er. Er vel bare å si nei takk, that's it. Anonymkode: d6ef0...9ba
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #11 Skrevet 13. mars 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også opplevd dette, og de ringte med «ukjent nummer», altså er det umulig å sperre nummeret. De la også igjen beskjed på telefonsvareren min, noe jeg opplevde som ekstremt invaderende. Kan ikke fatte at dette er lov?! Anonymkode: 5fc08...39d LOL, ekstremt invaderende? Hvem tror du at du er? En kongelig høyhet? Irriterende sikkert, ja, men ekstremt invaderende? Du er latterlig. Bare slett beskjeden, det er det. Har skjedd med meg også, uten at jeg er så snowflake og svak at jeg får nervøst sammenbrudd. Anonymkode: d6ef0...9ba 3
Gjest padawan Skrevet 13. mars 2019 #12 Skrevet 13. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har skjedd med meg også, uten at jeg er så snowflake og svak at jeg får nervøst sammenbrudd. Har du ikke fått med deg at absolutt alt er krenkende, invaderende og tilsvarende om dagen?
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #13 Skrevet 13. mars 2019 41 minutter siden, padawan skrev: Hverken ukjent nummer eller skjult nummer er umulig å blokkere. Det er jo ikke bare bare å sperre for ukjent nummer, man risikerer jo å gå glipp av viktige telefoner. Anonymkode: 5418d...e16
Gjest padawan Skrevet 13. mars 2019 #14 Skrevet 13. mars 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo ikke bare bare å sperre for ukjent nummer, man risikerer jo å gå glipp av viktige telefoner. Anonymkode: 5418d...e16 Hvis det er så jævelig å bli oppringt og få sms / telefonsvarer fra fremmede som enkelte i denne tråden gir inntrykk av er nok det det beste.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #15 Skrevet 13. mars 2019 Be dem dra til helvete Anonymkode: da662...5ce
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #16 Skrevet 13. mars 2019 Si at du mer enn gjerne vil bli med, men at du per nå er en homofil blodgiver. Så krysser de deg kjapt av lista si, diskriminerende som de er! Anonymkode: 28b3c...fe4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #17 Skrevet 13. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Telefonanrop + sms fra Jehovas vitner. Har de lov til dette? Jeg har omtrent sluttet å ta telefonen. Ja, jeg har meldt fra til br.reg om å ikke motta reklameoppringninger o.l. for flere år siden. Er hemmelig nr løsningen? Anonymkode: 5e18b...786 Kehovas Vitner bruker ikke telefonen til slik kontakt, det er i mot deres ett eller annet. Anonymkode: 1e27c...c76
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #18 Skrevet 13. mars 2019 Det er ikke lov å drive markedsføring fra skjulte nummer, så du kan svare den som ringer deg opp med at h*n kommer til helvete pga det. For øvrig synes jeg det er en rimelig dårlig og lett gjennomskuelig hersketeknikk å kalle folk for persilleblader og snowflakes, og å insinuere at de er lettkrenkede når de forteller om noe de ikke liker. Anonymkode: 77c6f...8b3 1
Gjest padawan Skrevet 13. mars 2019 #19 Skrevet 13. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lov å drive markedsføring fra skjulte nummer, så du kan svare den som ringer deg opp med at h*n kommer til helvete pga det. Anonymkode: 77c6f...8b3 1 time siden, padawan skrev: Reservasjonsregisteret gjelder kun for salg rettet mot privatpersoner og man kan diskutere om dette faktisk går inn under det begrepet.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #20 Skrevet 13. mars 2019 1 minutt siden, padawan skrev: Det gjelder frivillige organisasjoner når de tigger om penger, og religiøse organisasjoner må vel anses som frivillige?! Regner med at det er pengetigging de driver med? Anonymkode: 77c6f...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå