Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg prøvd å lade mobilen min i hele natt. Det står at den lader, men hadde 14 prosent da jeg starta, så brukte jeg den litt mens den lada for å sette på en podcast, så hadde den plutselig 10 prosent. Den har nå lada i hele natt og hadde 1 prosent da jeg våkna. Jeg skjønner ingen ting. Hva kan være galt, eventuelt hva gjør jeg feil??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå! Nå døde den helt og jeg får ikke skrudd den på igjen.. :sur:  Kan det være jeg må bytte batteri?

Skrevet

Siden du ikke informerer om noe annet enn at du har satt i ladekabel, så er det klin umulig si om du gjør noe feil... 

Hvor gammel er telefon? Hvor gammel er lader? Er det orginal lader? Er det noen skader/knekk på lader? 
Har du prøvd en annen lader? Har du prøvd lade en annen telefon via laderen? Er det mulig kun bytte batteri på telefonen? 

Skrevet
1 minutt siden, _popcorn_ skrev:

Siden du ikke informerer om noe annet enn at du har satt i ladekabel, så er det klin umulig si om du gjør noe feil... 

Hvor gammel er telefon? Hvor gammel er lader? Er det orginal lader? Er det noen skader/knekk på lader? 
Har du prøvd en annen lader? Har du prøvd lade en annen telefon via laderen? Er det mulig kun bytte batteri på telefonen? 

Jeg har prøvd 3 forskjellige ladere, mobilen er fra i tidlig høst, vet ikke hvor laderne mine er fra, ingen skader. Siste spm skjønte jeg ikke.

Skrevet
4 minutter siden, stenalina said:

Jeg har prøvd 3 forskjellige ladere, mobilen er fra i tidlig høst, vet ikke hvor laderne mine er fra, ingen skader. Siste spm skjønte jeg ikke.

Mange telefoner har innebygd batteri som ikke kan byttes uten å sende inn på service. 
Ta med telefonen til forhandler, så vil dem eventuelt kunne teste om det er feil på batteri og bytte det, eller sende telefon på service. 

Skrevet
Akkurat nå, _popcorn_ skrev:

Mange telefoner har innebygd batteri som ikke kan byttes uten å sende inn på service. 
Ta med telefonen til forhandler, så vil dem eventuelt kunne teste om det er feil på batteri og bytte det, eller sende telefon på service. 

Jaha. Da får jeg vel bare blakke meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...