Gå til innhold

Greys anatomy (spolier) s15, e15.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har sett denne episoden? Hva syns du?

Jeg ble skikkelig skuffet og lurer på om jeg har sett feil episode.. Den er jo så hypa opp på nettet og Instagram, er jo den jubileumsepisoden. Ting skulle smelle, det skulle bli så fra, stor brann etc. Episoden var kjempekjedelig! Det var en fest for Catherine hos Jackson, Meredith setter inn ett fat med vårruller, det blir røykutvikling. og thats it.. Ingen skader, ingen blod, ingenting spennende.. Mammaen til Karev kom, men ingenting. På slutten dukket pappaen til Andrew opp.. Dette er jo Greys, så ventet litt mer action. Men de har kanskje brukt opp alt tidligere 

Anonymkode: 4f173...896

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Greys Anatomy har blitt veldig dårlig, i min mening. Føler sesong 1-8 var suverene, sesong 9-11 var gode, men etter det så har det blitt veldig kjedelig. Irriterer meg også at enkelte historier går igjen (sånn som Owen og dameproblemene hans). Skjønner at det kan være vanskelig å være like kreativ 15 år inn i en serie, men da får de heller avslutte det enn og skape kjedelige sesonger. 

Anonymkode: 63c8c...49e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er mye som går igjen, og det har tapt seg, men syns siste sesong er bra, helt grei å se på :) Men hadde ventet litt mer action i jubileumsepisoden. 

Anonymkode: 4f173...896

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig synes at greys ble døll etter at mcdreamy døde. Det toppet seg for meg da grey igjen skulle velge mellom 2 menn, og owen måtte velge mellom 2 kvinner. Da følte jeg det ble gjenbruk av valget mellom mcdreamy og mcsteamy, og christina og teddy. Etter det har jeg ikke følt for å henge med så veldig. 

Men føler at greys blekner ift Chicago med, som har mye mer drama og innhold. Og Chicago fire er mye bedre enn station 19. Men ser at chicago med begynner å gå i den samme fella som greys etter x antall sesonger. Er mye gjenbruk og mangel på historier, likevel så klarer de å skape interesse for meg, fordi jeg nylig oppdaget seriene. 

Anonymkode: 91b7e...ad4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å ta greys seriøst når hun har begynt å date en 20 år yngre mann, er så kleint 😳 

Anonymkode: c0bc9...044

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke å ta greys seriøst når hun har begynt å date en 20 år yngre mann, er så kleint 😳 

Men så likte jeg ikke link heller. Men det var for opplagt at grey valgte den vakre unge typen. 

Venter enda på at karev og grey skal bli ett par. Selv om karev er gift og grey dater, så tror jeg at det skjer noe før serien slutter for godt. Ser kjemien mellom de to, og selv om karev er "her person", så tror jeg det blir noe der . Samme med owen og teddy. Er bare ett tidsspørsmål. 

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Episode 19 fra denne sesongen derimot, den var noe av det beste jeg har sett på mange sesonger! Sterkt!

Anonymkode: 8fc92...163

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å se serien igjen. Liker den veldig godt.

Mcdreamy og de andre gamle heltene har jeg glemt.😅

Anonymkode: 95499...76c

AnonymBruker
Skrevet
På 17.3.2019 den 0.02, AnonymBruker skrev:

Men så likte jeg ikke link heller. Men det var for opplagt at grey valgte den vakre unge typen. 

Venter enda på at karev og grey skal bli ett par. Selv om karev er gift og grey dater, så tror jeg at det skjer noe før serien slutter for godt. Ser kjemien mellom de to, og selv om karev er "her person", så tror jeg det blir noe der . Samme med owen og teddy. Er bare ett tidsspørsmål. 

Grey og Alex kommer aldri til å bli sammen, de ville ikke gjort det mot fansen. Grøsser av tanken.. Karev og jo passer sammen, uansett om han er mye eldre enn henne. Lol, hun som spiller grey blir 50 i år faktisk og hun var 35 når serien startet, Gud så tiden flyr!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...