Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #1 Del Skrevet 15. april 2005 vi skal skerme av inntil huset vårt. Skerme av for vei som går forbi. Når kan vi plante? For kaldt nå? Hva er det som er fint,grønt og lite obb med? Noe som vokser fort. Ikke tjua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 17. april 2005 #2 Del Skrevet 17. april 2005 Takk og lov for at det endelig finnes en person til i verden som sier IKKE tuja!!!! Det var vel egnentlig det viktigste rådet jeg ville gi deg :-) Om du kan plante nå kommer litt ann på hvor i landet du bor. I Oslo er det greit å plante nå. Ta deg en tur på et vel assortert hagesenter å se hva du kan få. Nå bare antar jeg at du bor i Oslo-området og i så fall kan jeg anbefale Plantasjen i Sandvika. Der jobber det en kjempe flink gartner med uteplantene. Han har hjulpe meg masse med valg av planter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2005 #3 Del Skrevet 17. april 2005 vi skal skerme av inntil huset vårt. Skerme av for vei som går forbi. Når kan vi plante? For kaldt nå? Hva er det som er fint,grønt og lite obb med? Noe som vokser fort. Ikke tjua! Lind vokser fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 18. april 2005 #4 Del Skrevet 18. april 2005 Syrin, da? Fint bladverk, nydelige blomster som lukter deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 18. april 2005 #5 Del Skrevet 18. april 2005 Klipt granhekk er også veldig fin, men den vokser jo ikke akkurat fort da. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå