AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #1 Skrevet 13. mars 2019 Vi drar på musikk på bingo på smelteverket, jeg ordner med bestilling av bord, og har invitert et par stk fra en vennegruppe til å bli med meg, min kjæreste og venner. Denne ene person (som vi ikke kjenner), har fått beskjed flere ganger ved første og andre treff at vi ikke ønsker at det blir jukset, alså brukes ap til å finne ut hvilken sang som blir spilles, får oss ødelegger det gleden ved musikk quizen . Jeg har snakket med et par av de som er allerede er den faste gjengen, om at de synes personen ødelegger ved å gjøre dette, og synes det er respektløs å fortsette med det når man vet at den har invitert ikke ønsker dette, h"n bla tatt i juks minst fire ganger på sist (2) treff. Hva tenker dere? Innafor si ifra, og si til personen at h"n er ikke velkommen å sitte ved vårt bord så lenge h"n ikke skal jukse? Anonymkode: ee4c1...1de
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #2 Skrevet 13. mars 2019 Synes det er dårlig at en enkelt person skal ødelegge quizen for resten av oss.. Anonymkode: ee4c1...1de
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #3 Skrevet 13. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi drar på musikk på bingo på smelteverket, jeg ordner med bestilling av bord, og har invitert et par stk fra en vennegruppe til å bli med meg, min kjæreste og venner. Denne ene person (som vi ikke kjenner), har fått beskjed flere ganger ved første og andre treff at vi ikke ønsker at det blir jukset, alså brukes ap til å finne ut hvilken sang som blir spilles, får oss ødelegger det gleden ved musikk quizen . Jeg har snakket med et par av de som er allerede er den faste gjengen, om at de synes personen ødelegger ved å gjøre dette, og synes det er respektløs å fortsette med det når man vet at den har invitert ikke ønsker dette, h"n bla tatt i juks minst fire ganger på sist (2) treff. Hva tenker dere? Innafor si ifra, og si til personen at h"n er ikke velkommen å sitte ved vårt bord så lenge h"n ikke skal jukse? Anonymkode: ee4c1...1de skal jukse mente jeg Anonymkode: ee4c1...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå