Gå til innhold

Kartlegger hun sine muligheter med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et godt forhold til en kollega. Godt samarbeid, mye god, seriøs prat og mye flørting. I det siste har hun spurt mye om kjærlighetslivet mitt. Både om samboerskapet jeg er i og om tidligere forhold. Har fått følelsen av at hun prøver å finne ut av sannsynligheten for at jeg avviser henne/ikke avviser henne hvis hun gjør et fremstøt. 

Er dette en strategi kvinner kan bruke? Hun er i et forhold selv, men hun slår meg som typen som godt kan finne på ting på si.

Anonymkode: e07be...e44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Noen er bare nysgjerrige, og/eller liker å prate. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leste starten av innlegget ditt ble jeg litt bekymret for at du var min kollega, men jeg er singel, så det passet heldigvis ikke allikevel. For det hadde vært fælt hvis han gikk rundt og trodde sånne ting. 

Mer du helt sikker på at hun flørter og ikke bare prøver å være hyggelig? Det finnes sikkert kvinner som kan bruke denne strategien for å finne ut av hvor de har deg, men det finnes garantert mange flere som bare liker å snakke og er litt nysgjerrige av seg. 

Anonymkode: 39b09...b35

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leste starten av innlegget ditt ble jeg litt bekymret for at du var min kollega, men jeg er singel, så det passet heldigvis ikke allikevel. For det hadde vært fælt hvis han gikk rundt og trodde sånne ting. 

Mer du helt sikker på at hun flørter og ikke bare prøver å være hyggelig? Det finnes sikkert kvinner som kan bruke denne strategien for å finne ut av hvor de har deg, men det finnes garantert mange flere som bare liker å snakke og er litt nysgjerrige av seg. 

Anonymkode: 39b09...b35

Jeg er helt sikker på at hun flørter, men flørt i seg selv er jo ganske uskyldig. 

Det som slår meg er at det kan virke som at hun fisker veldig etter hvordan jeg forholder/har forholdt meg til andre damer når jeg er i forhold. Både direkte spørsmål om utroskap, men også mer implisitt. 

Anonymkode: e07be...e44

AnonymBruker
Skrevet

Dersom hun flørter endel med deg så kan det høres sånn ut ja. 

Om du ikke ønsker p ha sex med henne så er det jo bare å svare at du ikke har interesse generelt av damer utover monogame rammer. 

Og slutte med flørtingen.

Anonymkode: f6da4...731

Gjest Noenlundelikefremt
Skrevet

Har ikke opplevd akkurat det samme, men har erfart flere ganger at kvinner er nysgjerrige og spør om kjærlighet, sex og følelser helt til de er trygge på, som du sier, at de ikke blir avvist når de gjør et fremstøt. Den første gangen jeg opplevde det misforstod jeg og tenkte at hun bare var nysgjerrig av natur og likte å prate om sånne ting, og ble ganske overrasket da hun prøvde seg. Senere har "utspørringen" blitt en spennende del av flørten, fordi jeg vet at det bare er et spørsmål om tid før hun er trygg nok til å prøve seg. Alt endrer seg selvsagt når det er snakk om utroskap som i ditt tilfelle. Men jeg tror du har all grunn til å være litt mer avvisende til henne, men på en god, kollegial måte selvfølgelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...