Gå til innhold

Hvor fort klarer du å oppnå orgasme?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På egenhånd. Når jeg onanerer holder jeg som oftest på godt over en time, men klarer å få orgasme på under ett minutt, men den er ikke særlig god. Hva med dere? 

Anonymkode: a43e7...3ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På under et minutt. Gir meg ingenting å onanere i lang tid før det.

Anonymkode: e3742...b0d

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På under et minutt. Gir meg ingenting å onanere i lang tid før det.

Er du mann eller kvinne? 

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg gått kåt en stund kan jeg nok oppnå orgasme på 20-30 sekunder om jeg går inn for det. Men får bedre orgasmer av å edge lenge, så liker å ta meg god tid.

Anonymkode: 71445...de0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg gått kåt en stund kan jeg nok oppnå orgasme på 20-30 sekunder om jeg går inn for det. Men får bedre orgasmer av å edge lenge, så liker å ta meg god tid.

Helt enig. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

30 sekunder om jeg vil.. er kvinne.

Anonymkode: 1b592...a6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Trenger egentlig ikke å ha gått kåt en stund heller. Kan likevel komme innen få sekunder om jeg vil, men drar det gjerne ut litt, for å komme sterkere. 

For å komme så kjapt med min mann må jeg imidlertid være svært kåt. Ikke hatt sex på 1-2 uker, fordi en av oss har vært bortreist. 

Anonymkode: ab3d1...86a

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du mann eller kvinne? 

Kvinne

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

30 sekunder om jeg vil.. er kvinne.

Anonymkode: 1b592...a6d

Jøss! 

Anonymkode: 5357c...ff5

AnonymBruker
Skrevet

30 sekunder her også, kvinne, både med og uten partner. Liker å drøye det litt og erte meg selv. 

Anonymkode: 68d5b...8b3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

30 sekunder her også, kvinne, både med og uten partner. Liker å drøye det litt og erte meg selv. 

Anonymkode: 68d5b...8b3

He... He...  😁

Anonymkode: 5357c...ff5

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer dere det så kjapt? Kvinne her og bruker lang tid og aldri hatt det med mann. 

Anonymkode: bdc93...9ee

Skrevet

Har alltid vært sånn. Med riktig teknikk så går det så fint på 30 sekunder. Kan forøvrig få sikkert 30 orgasmer på en time uten problem. Må være noe galt med meg. Haha. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer dere det så kjapt? Kvinne her og bruker lang tid og aldri hatt det med mann. 

Anonymkode: bdc93...9ee

Har onanert fra jeg var 13-14, og vet akkurat hvordan kroppen min fungerer. Og hvilke tanker /fantasier som trigger. 

Anonymkode: ab3d1...86a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri tatt tiden, men et par minutter kanskje? Kommer an på hvor kåt jeg er, men jeg onanerer stort sett uten å være veldig kåt når jeg begynner, så da tar det gjerne litt lenger tid enn om jeg er helt klar.

Anonymkode: 315f3...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Under et minutt... Kan gå superraskt også. Spørs hvor "på" jeg er. Kvinne. 

Anonymkode: 4d06c...03c

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)

Veldig fort. ca 10 sekunder etter penetrering om jeg er veldig tent. Kan også komme nesten omtrent med en gang ,.. haha.. Har vært slik helt siden jeg fikk min første innvendige orgasme. Kommer så fort at mange tror jeg lyver eller faker 😂

Endret av Mysticgirl
AnonymBruker
Skrevet

3-4 minutter hvis det har gått noen dager. Og da mener jeg fra jeg starter å onanere.

K46

Anonymkode: 55b2b...bb6

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Siris skrev:

Har alltid vært sånn. Med riktig teknikk så går det så fint på 30 sekunder. Kan forøvrig få sikkert 30 orgasmer på en time uten problem. Må være noe galt med meg. Haha. 

Telefonnummer?

Spøk til side, dette er fascinerende. Hadde en kjæreste i ungdommen som ofte kom 10-12 ganger under 2-3t samleie. Min nåværende kone over 10 år har kommet 2 ganger i mitt nærvær. Men jeg vet hun holder på for seg selv - var med å kjøpe dildoen hennes.

Anonymkode: 6a580...264

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...